آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2020.9.07.1 Panzer War مود | نصب بازی نبرد پنزر برای اندروید

دانلود Panzer War برای اندروید

Panzer War تانک خود را انتخاب کنید و مبارزه را آغاز کنید. مجموعه بزرگی از تانک ها وجود دارد. می توانید از بیش از 60 نوع تانک و هواپیمای منحصر به فرد استفاده کنید. این بازی حتی دارای پچ هایی است که با آن ها می توانید تانک های خود را افزایش دهید. برای یافتن آن ها به صفحه گوگل پلی این بازی مراجعه کنید. این بازی دارای دو مود آفلاین و آنلاین می باشد. می توانید در مبارزه های 7 به 7 با بات ها مبارزه کنید، یا سایر پلیرها را از سراسر جهان به چالش بکشید و به شکل آنلاین رقابت کنید. نبردهای بازی دارای فیزیک واقع گرایانه ای هستند. به خصوص تانک ها که تا جای ممکن واقع گرایانه طراحی شده اند.

گلوله ها از قانون گرانش تبعیت می کنند. Panzer War بیش از صد هزار کاربر دارد. این بازی رایگان ارائه شده است و ممکن است در آن تبلیغ مشاهده کنید. البته مشکلی که در به نمایش آمدن تبلیغ های تکراری وجود داشت برطرف شده است. Panzer War امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. بیش از 100 هزار کاربر این بازی را دانلود کرده اند و این تعداد رو به افزایش می باشد. این بازی گرافیکی سه بعدی و جذاب دارد که از دنبال کردن آن لذت خواهید برد. نشانه گیری تانک ها دقیق می باشد. Panzer War بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Panzer War


- گرافیک سه بعدی خیره کننده

- دارای بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- دارای مود های های مختلف برای بازی

- فیزیک واقع گرایانه

- دارای تانک های متنوع

- امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- نبرد با سایر بازیکنان از سراسر جهان در حالت آنلاین

- مبارزه های 7 به 7

تصاویری از محیط بازی Panzer War :

  

دانلود Panzer War برای اندروید  دانلود Panzer War برای اندروید  دانلود Panzer War برای اندروید  دانلود Panzer War برای اندروید  دانلود Panzer War برای اندروید


پسورد فایل :
کپی