آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.5.9 Ocean Mania نصب بازی عشق به اقیانوس برای اندروید

دانلود Ocean Mania برای اندروید

Ocean Mania بازی پازلی جذابی است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. پری دریایی را در دنیای عجیب و اسرار آمیز زیر دریا دنبال کنید. با اقیانوس نشینان مبارزه کنید، ماهی های خود را پرورش دهید، وال ها را نجات دهید، گنج های مختلف را شکار کنید، خرچنگ و مرجان ها را جمع آوری کنید و اختاپوس ها را به چالش بکشید. Ocean Mania گیم پلی ای اعتیاد آور دارد. گرافیک بازی خیره کننده است و شما را به دنیای زیر آب می برد. با دیگر بازیکنان از سراسر جهان بازی کنید. بیش از 10 نوع گیم پلی مختلف برای بازی طراحی شده است. مود های تازه به تدریج با بروزرسانی ها اضافه می گردند. سیستمی خلاقانه برای پرورش دادن ماهی ها توسعه داده شده است.

از پاورآپ های جادویی استفاده کنید. سطوح رایگان به شمل منظم به بازی اضافه می گردند. می توانید بازی خود را به اکانت فیس بوکتان وصل کنید و آن را در سیستم های مختلف دنبال کنید. Ocean Mania گیم پلی ای ساده دارد که به سرعت با آن آشنا می شوید. با این حال ماهر شدن در آن کار هر کسی نیست و باید وقت بگذارید. Ocean Mania بیش از 1 میلیون بازیکن دارد. این بازی امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این بازی را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا بدون مشکل اجرا نمایید.

ویژگی های بازی Ocean Mania


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- وصل کردن بازی به فیس بوک

- کاملا رایگان با امکان بروزرسانی

- گیم پلی ساده و دوست داشتنی

- نبرد های استراتژیک

- رقابت با دوستان از سراسر جهان

- استفاده از قدرت های جادویی

- مبارزه با اختاپوس ها

تصاویری از محیط بازی Ocean Mania :


دانلود Ocean Mania برای اندروید  دانلود Ocean Mania برای اندروید  دانلود Ocean Mania برای اندروید  دانلود Ocean Mania برای اندروید  دانلود Ocean Mania برای اندروید


پسورد فایل :
کپی