آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 4.7.8 Idle Defense LF نصب بازی کلیکی دفاع برای اندروید

دانلود Idle Defense LF برای اندروید

Idle Defense LF از بازی های کلیکی اعتیادآور و جذاب می باشد که در آن باید از قلعه خود در مقابل انواع دشمنان محافظت کنید. به تدریج حملات دشمن گسترده تر و قدرتمندتر می گردد. اما در عین حال شما هم ارتقا پیدا می کنید و می توانید دفاع خود را گسترش دهید. تعداد زیادی از دشمنان قدرتمند و باس ها وجود دارند که باید آن ها را شکست دهید. می توانید سلاح های جدید را آزاد کنید. قهرمان اصلی این بازی، جنگجویی شجاع است که به قبیله Umik تعلق دارد. تمام اعضای این قبیله فامیل های دور دورف ها هستند و مویی قرمز رنگ دارند. Kaytsumik، قهرمان اصلی این بازی دارای طلسمی زیبا است که از خانواده اش به یاد مانده است و برای نسل های متوالی دست به دست شده است.

این طلسم بسیار قدرتمند است. اما در نبرد بزرگی که در گذشته رخ داده است، تمام قدرت آن مصرف شده است و تنها زمانی می تواند دوباره مورد استفاده قرار بگیرد که فردی با قلبی پاک از آن استفاده کند. قبیله استفاده از هرگونه جادویی را ممنوع کرده است. چرا که بسیاری از افراد اعتقاد دارند این جادو بوده است که سبب ایجاد جنگ ها شده است. Idle Defense LF گرافیکی دو بعدی و جذاب دارد که دنبال کردن آن را لذت بخش می کند. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Idle Defense LF :


- گرافیک جذاب دو بعدی

- مبارزه با باس های قدرتمند

- محافظت از قلعه در مقابل سیل دشمنان

- ارتقا دادن موانع دفاعی

- استفاده از قدرت های ویژه برای دفاع از قلعه

- داستانی حماسی و جذاب

- دارای تعداد زیادی از مراحل

- قوی شدن تدریجی دشمنان

- قابل اجرا روی تبلت ها

تصاویری از محیط بازی Idle Defense LF :


دانلود Idle Defense LF برای اندروید  دانلود Idle Defense LF برای اندروید  دانلود Idle Defense LF برای اندروید  دانلود Idle Defense LF برای اندروید  دانلود Idle Defense LF برای اندروید


پسورد فایل :
کپی