آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.0 Monster Clash 2 نصب بازی تصادم هیولاها 2 برای اندروید

دانلود Monster Clash 2 برای اندروید

Monster Clash 2 بازی نقش آفرینی جذابی است که به آموزش دادن هیولاها و مبارزه بین آن ها می پردازد. هیولاهایی ماننده اژدهایان و فرشته ها را جمع آوری کنید و مبارزه کردن را به آن ها آموزش دهید. با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید، در نبرد های زنده شرکت کنید و به ماجراجویی بپردازید. گرافیک این بازی نسبت به نسخه قبلی آن بسیار بهبود پیدا کرده است و ویژگی های تازه ای به آن اضافه شده است. حتی گیم پلی بازی نیز اصلاح شده است و تغییرات چشم گیری در آن دیده می شود. اکنون می توانید با تمام مربی ها از سراسر جهان رقابت کنید. هیولاهای خود را ارتقا و بهبود دهید و آن ها را به اشکال پیچیده و قدرتمند تبدیل کنید.

پازل های متنوع را حل کنید و در نبرد های نوبتی شرکت کنید. با دوستان خود چت کنید. حتی امکان گفت و گوی صوتی نیز وجود دارد. اکنون شاحه علمی نیز اضافه شده است. بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان این بازی را دانلود کرده اند. Monster Clash 2 امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. شاید تنها مشکلی که در این بازی به چشم می خورد، اهمیت بالای پرداخت درون برنامه ای آن است. در Monster Clash 2 می توانید سطح هیولاهایتان را بالا ببرید و آن ها را قدرتمندتر کنید. این بازی بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Monster Clash 2


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- گرافیک دوست داشتنی و مدرن

- آموزش دادن انواع هیولاها

- ارتقا پیدا کردن سطح هیولاها

- مبارزه با دیگر پلیر ها از سراسر جهان

- ماجراجویی در نقاط مختلف

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- اضافه شدن ویزگی های جدید

- بهبود پیدا کردن گیم پلی بازی

تصاویری از محیط بازی Monster Clash 2 :


دانلود Monster Clash 2 برای اندروید  دانلود Monster Clash 2 برای اندروید  دانلود Monster Clash 2 برای اندروید  دانلود Monster Clash 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی