آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.60.594 Plague Doctors نصب بازی دکترهای طاعون برای اندروید

دانلود Plague Doctors برای اندروید

Plague Doctors بازی استراتژی رایگانی می باشد که در آن تیمی از دکترها را تشکیل می دهید و ویروس های خطرناکی به جان بیماران بیچاره میاندازید. کنترل بیمارستان خود را در دست بگیرید و پزشکان را از رشته های مختلف دعوت کنید. زندگی روزمره بیمار خود را تغییر دهید و کاری کنید که بیشتر در معرض ابتلای ویروس ها قرار بگیرند. پیش از این که درمانی پیدا شود، بیمار را نابود کنید. با استخدام دکترها از رشته های مختلف، بیمارستان خود را گسترش دهید.

می توانید مهارت دکترها را با یک دیگر ترکیب کنید تا از استراتژی خاص خود برای نابود کردن بیمارها استفاده کنید. دکترهایتان را آموزش دهید، توانایی آن ها را ارتقا دهید و فلاکت بیمار خود را تضمین کنید. در مقابل سایر تیم ها مبارزه کنید. از مهارت های پزشک خود برای زیاد کردن فلاکت بیمار استفاده کنید. سرعت خود را بهبود ببخشید. برای بازی در Plague Doctors باید اکانت بسازید. این بازی به آی پی شما وابسته است و با تغییر آی پی ممکن است از شما بخواهد اکانت جدیدی بسازید. Plague Doctors گرافیکی جذاب و دوست داشتنی دارد. گیم پلی بازی شبیه سازی و فکری می باشد. باید از استراتژی مناسب برای شکست دادن تیم رقیب که به دنبال درمان کردن بیمار است استفاده کنید. Plague Doctors بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Plague


- حذف شدن برخی از تبلیغات بازی

- مبارزه های فکری و تاکتیکی

- بیمار کردن عمدی مریض ها

- استخدام کردن پزشک های مختلف

- ارتقا دادن مهارت های پزشک ها

- بالا رفتن سطح دکتر ها

- آموزش دادن دکترهای جدید

- خرید تجهیزات مناسب پزشکی

تصاویری از محیط بازی Plague :


دانلود Plague Doctors باری اندروید  دانلود Plague Doctors باری اندروید  دانلود Plague Doctors باری اندروید  دانلود Plague Doctors باری اندروید  دانلود Plague Doctors باری اندروید


پسورد فایل :
کپی