آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.0.4 Particular نصب بازی خاص برای اندروید

دانلود Particular برای اندروید

Particular بازی ماجراجویانه جذابی است که در جهانی فانتزی رخ می دهد. جهانی تاریک، و پر از جادوهای مختلف. تنها امید شما برای شروع زندگی ای جدید فرار از این زندان و پیدا کردن محلی جدید برای زندگی می باشد. از مونک ها اجتناب بورزید. راه شما پر از تله های مختلف است. مراقب باشید به دام آن ها نیوفتید. در Particular قدرت هایی دارید که به شما کمک می کنند ماجراجویی خود را به پایان برسانید. البته باید از آن ها عاقلانه استفاده کنید. مراحل بازی به تدریج مشکل و مشکل تر و می گردند و برای رد کردن آن ها نیاز به سرعت عمل بالایی خواهید داشت.

زندانی که در آن هستید پر از موانع امنیتی مختلف است که راه فرار شما را به شدت سخت می کند. الماس جمع آوری کنید و سعی کنید بیشتری امتیاز را در هر مرحله کسب کنید. سناریوهای مختلفی برای بازی طراحی شده است که آن را متنوع و جذاب نگه می دارد. گرافیک Particular دو بعدی است و می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم نگه دارد. Particular بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان دارد. اکنون از سیستم های 64 بیتی نیز پشتیبانی می شود. این بازی امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و می توانید آن را بر روی تبلت ها و انواع سیستم های اندرویدی بدون مشکل اجرا کنید. Particular بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Particular :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک دو بعدی گیرا و جذاب

- کنترل آسان کاراکتر

- فرار از زندانی بزرگ

- تله های خطرناک در طول مسیر

- استفاده از قدرت ها برای عبور از موانع

- گارد دفاعی برای جلوگیری از فرار

تصاویری از محیط بازی Particular :


دانلود Particular برای اندروید  دانلود Particular برای اندروید  دانلود Particular برای اندروید  دانلود Particular برای اندروید


پسورد فایل :
کپی