آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.06 Crafting Kingdom نصب بازی سرزمین ساخت و ساز برای اندروید

دانلود Crafting Kingdom برای اندروید

Crafting Kingdom از بازی های کلیکی اعتیاد آور است. چوب، آهن، ذغال سنگ و دیگر منابع را جمع آوری کنید و شروع به ساخت و ساز کنید. می توانید محصولاتی که ساخته اید را به فروش برسانید تا طلا بدست آورید. ماموریت های مختلف را کامل کنید، و به ثروتمند ترین تاجر تبدیل شوید. هر امپراطوری در ابتدا کوچک و بی رونق است. زنجیره های تولید پیچیده ای در بازی وجود دارد. باید ده ها ماموریت مختلف را کامل کنید تا منابع بیشتری بدست آورید. ظرفیت تولید منابع خود را بالا ببرید تا امپراطوری تان را حتی بیشتر گسترش دهید. ایالت خاص خودتان را بسازید.

ساعت ها گیم پلی ای جذاب برای شما طراحی شده است. در مدت زمانی که Crafting Kingdom را دنبال می کنید، تا چه اندازه می توانید ثروت جمع آوری کنید؟ Crafting Kingdom بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. برای متعادل شدن هرچه بیشتر بازی، نرخ تولید محصولات تغییر پیدا کرده است. Crafting Kingdom امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرئده است. بیش از صد هزار پلیر این بازی را دانلود کرده اند. این بازی رایگان می باشد و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی کنید. Crafting Kingdom با تبلت ها نیز سازگار می باشد. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید 4.4 به بالا خواهید داشت.

ویژگی های بازی Crafting Kingdom


- گرافیک دو بعدی گیرا

- ساختن زنجیره های پیچیده تولید محصولات

- کامل کردن ماموریت های مختلف

- فروش محصولات برای بدست آوردن طلا

- خرید سرزمین های جدید

- گسترش دادن امپراطوری

- بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان

- گسترش دادن نرخ تولیدات

تصاویری از محیط بازی Crafting Kingdom :


دانلود Crafting Kingdom برای اندروید  دانلود Crafting Kingdom برای اندروید  دانلود Crafting Kingdom برای اندروید  دانلود Crafting Kingdom برای اندروید  دانلود Crafting Kingdom برای اندروید


پسورد فایل :
کپی