آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.11 Tanks vs Bugs نصب بازی تانک ها در مقابل حشرات برای اندروید

دانلود Tanks vs Bugs برای اندروید

Tanks vs Bugs زمانی که کمانداران شکست می خورند، تانک ها حمله می کنند و پیروز می شوند. همانطور که ژنرلمان همیشه می گوید، تنها تانک ها می توانند حشراتی به بزرگی تانک ها را شکست دهند. و این سیاره تعداد زیادی از این حشرات را دارد. آنقدر که همه بتوانند از شکار کردن حشرات لذت ببرند. Tanks vs Bugs کنترل های ساده ای دارد و رابط کاربری اش ساده می باشد. تانک های متنوعی وجود دارد. هر کدام از آن ها دارای استایل مبارزه منحصر به فرد خود هستند. برای استفاده از هر تانک باید از استراتژی مناسب و متفاوتی استفاده کنید. ترکیب مختلف مهارت های مبارزه، می تواند به شما کمک کند تا در نبردها پیروز شوید. دشمنان متنوعی وجود دارد. Tanks vs Bugs گرافیکی دو و نیم بعدی و جذاب دارد.

به راحتی می توانید کاراکتر خود را کنترل کنید. باس های قدرتمندی نیز وجود دارد که برای شکست دادن آن ها باید از استراتژی مناسب استفاده کنید. با جمع آوری سکه ها می توانید کاراکتر خود را ارتقا دهید و با دشمنان قدرتمندتری رو به رو شوید. در نسخه جدید Tanks vs Bugs مراحل تازه ای اضافه شده است. در ابتدا شکست دادن دشمنان کار ساده ای است اما به تدریح مراحل سخت تر می گردند. این بازی را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های بازی Tanks vs Bugs


- اضافه شدن مراحل جدید

- کنترل آسان کاراکتر

- تانک های متنوع برای مبارزه

- شکست دادن باس های مختلف

- امکان ارتقا دادن کاراکتر

- ترکیب مختلف مهارت های مختلف

- گرافیک دو و نیم بعدی جذاب

- پشتیبانی از انواع تبلت ها و اسمارتفون ها

تصاویری از محیط بازی Tanks vs Bugs :


دانلود Tanks vs Bugs برای اندروید  دانلود Tanks vs Bugs برای اندروید  دانلود Tanks vs Bugs برای اندروید  دانلود Tanks vs Bugs برای اندروید


پسورد فایل :
کپی