آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2 The Almost Gone نصب بازی تقریبا از دست رفته برای اندروید

دانلود The Almost Gone برای اندروید

The Almost Gone از بازی های ماجراجویانه جذابی می باشد که می تواند شما را برای مدت قبل توجهی سرگرم کند. شما بین مرگ و زندگی گیر افتاده اید. تنها و وحشت زده هستید. باید از این حقیقت که چگونه به همچین وضعیتی دچار شده اید پرده بردارید. به عمق جهان ساده و معمولی ای که در آن زندگی می کنید بروید تا از حقایقی نقس گیر با خبر شوید. قطعات مختلف داستان را پیدا کنید. با  یافتن اشیاء و خاطرات مختلف، می توانید معماها را حل کنید و بیشتر در مورد داستان بازی با خبر شوید. خانه خود را پیدا کنید. هرچقدر بیشتر از خاطرات خود آگاه شوید، بیشتر به زندگی سابق خود نزدیک می شوید. چرا اینجا هستید؟ چرا گیر افتاده اید؟ آیا می توانید به خانه برگردید؟ با داستانی به یاد ماندنی همراه شوید.

نویسنده داستان بازی Joost Vandecasteele است که برنده جوایز متعددی شده است. گوشه های مختلف این بازی جذاب را کاوش کنید. 5 فصل مکمل وجود دارد. هر کدام از آن ها بیشتر اسرار بازی را آشکار می کنند. The Almost Gone دارای اچیومنت های مختلفی می باشد که با انجام ماموریت های مختلف یا یافتن اشیاء خاص قادر به بدست آوردن آن ها هستید. The Almost Gone امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این بازی بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی The Almost Gone


- از داستانی جذاب و به یادماندنی پرده بردارید

- گوشه های مختلف جهان بازی را کاوش کنید

- پیدا کردن سرنخ ها

- بدست آوردن اچیومنت های متنوع

- نوشته شده توسط نویسنده مجرب و محبوب

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- سازگار با تبلت ها و انواع اسمارتفون ها

- دارای عناصر سورئال

تصاویری از محیط بازی The Almost Gone :


دانلود The Almost Gone برای اندروید  دانلود The Almost Gone برای اندروید  دانلود The Almost Gone برای اندروید  دانلود The Almost Gone برای اندروید  دانلود The Almost Gone برای اندروید


پسورد فایل :
کپی