آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.30 Elementis مود | نصب بازی عناصر برای اندروید

دانلود Elementis برای اندروید

Elementis عناصر مختلف را با یک دیگر ترکیب کنید تا عنصرهای جدیدی بسازید و پازل های مختلف را کامل کنید. این بازی گیم پلی اعتیاد آوری دارد و می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کنید. عنصر ها را به یک دیگر ترکیب کنید، و آن ها را نابود کنید. امتیاز خود را با ترکیب کردن زنجیره ای عناصر دوبرابر کنید و سطحتان را بالا ببرید. قدرت عناصر تحت کنترل کامل شماست. در Elementis تنها افرادی می توانند موفق شوند که از استراتژی مناسب استفاده می کنند.

به استاد عناصر مختلف تبدیل شوید و ترکیب های مختلف را تست کنید. اگر از بازی های چالش بر انگیز و ذهنی لذت می برید، Elementis انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این بازی به گونه ای طراحی شده است که نه زیادی راحت باشد و نه زیادی سخت و همه افراد در تمامی سنین بتوانند از آن لذت ببرند. این بازی بیش از ده هزار پلیر دارد و در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5 را بدست آورده است. داستان بازی اورجینال می باشد. گرافیک بازی دو بعدی می باشد و از بالا جزییات را مشاهده خواهید کرد. Elementis بازی پازلی آرامش بخشی است که در هر موقعیتی از آن لذت خواهید برد. با قدرت جادویی شیمی، ماجراجویی خود را آغاز کنید و پازل های مختلف را حل کنید. Elementis بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Elementis


- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از ده هزار کاربر

- آرامش بخش و به یادماندنی

- داستان اورجینال و جذاب

- چالش های ذهنی و فکری

- مناسب برای همه افراد در سنین مختلف

- حل کردن پازل های متنوع

- درجه سختی متعادل

تصاویری از محیط بازی Elementis :


دانلود Elementis برای اندروید  دانلود Elementis برای اندروید  دانلود Elementis برای اندروید  دانلود Elementis برای اندروید  دانلود Elementis برای اندروید


آموزش نصب بازی Elementis :

 

1 - ابتدا فایل نصبی ( نسخه عادی یا مود ) را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

3- اکنون پوشه com.mayaworks.elementis را در مسیر Android/obb کپی کنید.



پسورد فایل :
کپی