آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 4.4 Night light نصب بازی نور شب برای اندروید

دانلود Night light برای اندروید

Night light نور شب به همه کمک می کند تا خوب بخوابند. همه افراد می توانند از این برنامه لذت ببرند. تا زمانی که کودک شما خواب است، نور شب به آن ها کمک می کند تا خواب های خوب ببینند. Night light بیش از نیم میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. پس زمینه بازی دارای انیمیشنی جذاب است. حیوان های بامزه به کودک کمک می کنند تا راحت تر بخوابد. یکی از آن ها را انتخاب کنید تا از خواب های شیرین کودک شما محافظت کند. پس زمینه های مختلفی وجود دارد که می توانید به جای پس زمینه پیش فرض بازی از آن ها استفاده کنید.

منوی بازی بهینه سازی شده است و سریع به درخواست های شما پاسخ می دهد. می توانید این بازی را از جنبه های مختلف می توانید تنظیم کنید و حتی انیمیشن را غیر فعال کنید. Night light بهینه سازی شده است و کنترل کردن آن کار آسانی می باشد. ملودی جدیدی نیز به بازی اضافه شده است. توصیه می شود هنگام استفاده از این برنامه، حالت airplane mode را فعال کنید. Night light رایگان می باشد و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی کنید. این برنامه از تبلت ها هم پشتیبانی می کند و بدون افت کیفیت می توانید از آن استفاده کنید. Night light بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Night light


- تصویر پس زمینه جذاب

- تنظیم کردن انیمیشن بازی

- حیوانات بامزه مختلف

- کمک کردن به خواب کودکان

- از بین بردن وحشت از تاریکی شب ها

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- اضافه شدن ملودی جدید

تصاویری از محیط نرم افزار Night light :


دانلود Night light برای اندروید  دانلود Night light برای اندروید  دانلود Night light برای اندروید  دانلود Night light برای اندروید  دانلود Night light برای اندروید


پسورد فایل :
کپی