آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.6.4 Kupimon - Clicker Game نصب بازی کوپیمن برای اندروید

دانلود Kupimon برای اندروید

Kupimon - Clicker Game از بازی های کلیکی جذاب می باشد. در جهانی پر از موجودات جادویی به نام کوپیمون کاوش کنید. هیولاهای کوپیمون را جمع آوری کنید و سطح آن ها را بالا ببرید. به رتبه های بالا دست پیدا کنید و به بهترین قهرمان تبدیل شوید. تا جایی که می توانید کوپیمون های مختلف را شکست دهید. با باس های قدرتمند مبارزه کنید و تلاش کنید که آن ها را برای خودتان بگیرید. جوایز متنوعی وجود دارد و تجربه می توانید کسب کنید. روی صفحه ضربه بزنید تا تجربه کسب کنید. می توانید بازی را هر زمان که دوست داشتید متوقف کنید و سپس آن را در زمان دلخواه ادامه دهید.

حتی زمانی که بازی نمی کنید، قهرمانان شما در حال مبارزه هستند. اشیاء قدرتمند را آزاد کنید و با آن ها قهرمانان خود را تقویت کنید تا به سطوح بالاتری دست پیدا کنید. مقدار آسیبی که تله هایتان وارد می کنند را بالا ببرید. تجربه، سکه و خاک بدست آورید. هیولاهای بی شماری را در بازی خواهید یافت. به یک اسطوره تبدیل شوید. ضربه بزنید تا هیولاها را شکست دهید. از استراتژی مناسب استفاده کنید. وارد رویداد های تصادفی شوید تا جوایز مختلفی کسب کنید. با بالا بردن لول قهرمانانتان با دشمن های قوی تری رو به رو شوید. Kupimon - Clicker Game بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Kupimon - Clicker Game


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- گرافیک به یاد ماندنی و دوست داشتنی

- امکان ارتقا دادن قهرمانان

- جمع آوری حیوانات جادویی

- مبارزه با باس های قدرتمند

- ضربه زدن برای بدست آوردن جایزه

- ارتقا دادن سطح کاراکترها

- ماجراجویی در جهانی پر از کوپیمون ها

تصاویری از محیط بازی Kupimon - Clicker Game :


دانلود Kupimon برای اندروید  دانلود Kupimon برای اندروید  دانلود Kupimon برای اندروید  دانلود Kupimon برای اندروید  دانلود Kupimon برای اندروید


پسورد فایل :
کپی