آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.8.6 Ninja Dash Run نصب بازی نینجا دش ران برای اندروید

دانلود Ninja Dash Run برای اندروید

Ninja Dash Run یکی از جذاب ترین بازی های آفلاین آرکیدی است که می توانید برای سیستم های اندرویدی پیدا کنید. برای کشتن شیاطین و شکستن دادن دشمنانتان باید روی صفحه گوشی خود ضربه بزنید و دست خود را روی آن بکشید. در عین حال باید مراقب موانع باشید و در مواقع مناسب بپرید. برای حرکت رو به جلو، در سمت چپ صفحه گوشی خود ضربه بزنید. اگر دوبار ضربه بزنید کاراکتر می پرد. در صورتی که در سمت راست صفحه گوشی خود ضربه بزنید، نینجای شما به دشمنان حمله می کند و خون آن ها را کاهش می دهد.

با ترکیب مناسب ضربات در سمت راست و چپ صفحه گوشی خود می توانید کمبوهای قدرتمندی به وجود آورید. دشمنان مختلفی وجود دارد. برای شکست دادن باس ها باید تاکتیک های مختلفی را به کار گیرید. بین نینجاهای مختلفی مانند Senji, Shiro, Tetsu, Kira, Bonzu, Hana, Akane انتخاب کنید. آن ها مهارت های مختلفی را دارا هستند و همچنین سلاح آن ها متمایز می باشد. 8 نوع سناریوی جذاب با استایل انیمه های ژاپنی در این بازی طراحی شده است. می توانید به هر دو صورت آنلاین و آفلاین بازی کنید. Ninja Dash Run گیم پلی ای ساده و سر راست دارد که به خوبی وقت شما را پر می کند. Ninja Dash Run بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Ninja Dash Run

✅ نام نرم افزارNinja Dash Run❤️ تعداد دانلود524
⭐نسخه نرم افزار1.8.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل65 مگابایت

ویژگی های بازی Ninja Dash Run :


- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- امکان انتخاب کاراکتر دلخواه

- سلاح های متنوع برای استفاده

- دارای 8 سناریوی جذاب

- پرش و حمله رو به جلو

- ایجاد کمبوهای متنوع

- شکست دادن باس های قدرتمند

- امکان انجام بازی در حالت آفلاین

تصاویری از محیط بازی Ninja Dash Run :


دانلود Ninja Dash Run برای اندروید  دانلود Ninja Dash Run برای اندروید  دانلود Ninja Dash Run برای اندروید  دانلود Ninja Dash Run برای اندروید  دانلود Ninja Dash Run برای اندروید


پسورد فایل :
کپی