آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.3 Pirate Escape نصب بازی فرار دزد دریایی برای اندروید

دانلود Pirate Escape برای اندروید

Pirate Escape از بازی های جذاب پازلی می باشد که می تواند شما را به خوبی سرگرم کند. هی کاپیتان، برای سالهاست که در دریاها غارتگری می کنیم.  ما یکی از بهترین دزدان دریایی کارائیب هستیم. با این حال نمک نشناسی به ما خیانت کرده است و باعث گرفتار شدن ما شده است. اما هیچ آدم دریا ندیده ای نمی تواند یک دزد دریایی را زندانی کند، زمان فرار رسیده است کاپیتان! به عصر دزدان دریایی خوش آمدید. پازل های مختلف را حل کنید تا از سلولتان فرار کنید و به پیش بروید. Pirate Escape گرافیکی قابل قبول دارد. هرچند جزئیات زیادی در اتاق های بازی مشاهده نمی شود، با این حال پازل های بازی تا حدی خلاقانه هستند و از حل کرد پازل ها لذت خواهید برد. شما محدود به یک اتاق نیستید و بعد از خروج از اتاق اول به مکان های دیگری راه پیدا می کنید که حل کردن پازل های آن ها دشوار تر است.

Pirate Escape بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان دارد. این بازی امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بر روی تبلت ها نیز قابل اجرا می باشد. Pirate Escape رایگان می باشد و امکان بروزرسانی آن را خواهید داشت. این بازی به گونه ای طراحی شده است که تمامی سنین بتوانند از آن لذت ببرند. Pirate Escape بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Pirate Escape


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- مکان های مختلف برای کاوش

- حل کردن انواع پازل ها

- گرافیک قابل قبول

- ماجراجویی در عصر دزدان دریایی

- سازگار با تبلت ها و گوشی ها

- مناسب برای تمامی رده های سنی

تصاویری از محیط بازی Pirate Escape :


دانلود Pirate Escape برای اندروید  دانلود Pirate Escape برای اندروید  دانلود Pirate Escape برای اندروید  دانلود Pirate Escape برای اندروید  دانلود Pirate Escape برای اندروید


پسورد فایل :
کپی