آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.97 Idle Legion نصب بازی کلیکی لژیون برای اندروید

دانلود Idle Legion برای اندروید

Idle Legion یکی از جدیدترین بازی های استراتژیک می باشد که هنوز در حالت early access به سر می برد و تمام ویژگی های آن کامل نشده است. در این بازی شبیه سازی، لشکری بزرگ ایجاد می کنید و با دشمنان مختلف مبارزه می کنید. هزاران سرباز در میدان جنگ می توانند حاضر شوند. سربازان نیز شبیه بهم نیستند و وظایف مختلفی بر عهده دارند. می توانید سربازان خود را به شکلی که دوست دارید در میدان جنگ بچینید. هرچقدر سربازان خود را ارتقا دهید، با دشمنان قوی تری می توانید رو به رو شوید. بیش از 10 هزار سطح مختلف برای Idle Legion طراحی شده است.

حتی می توانید با بازیکنان دیگر از سراسر جهان در نبرد های pvp مبارزه کنید و قدرت واقعی خود را به آن ها نشان دهید. جوایز تازه ای به بازی اضافه شده است. تعداد افرادی که در میدان نبدر حضور پیدا می کنند را کنترل کنید. مقدار سکه و الماس بدست آمده از مبارزات افزایش پیدا کرده است. قوانین رتبه دهی بهبود یافته است و اکنون به سطوح جدیدی می توانید راه پیدا کنید. همچنین سطوح تازه ای برای بازی تعریف شده است که در آن ها مهارت های خود را می توانید بهبود بخشید. با جمع آوری سکه و الماس ها، سربازان خود را می توانید ارتقا دهید. Idle Legion بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Idle Legion


- مبارزه با سایر پلیرها

- گرافیک جذاب دو نیم و بعدی

- امکان ارتقا دادن سربازان

- واحدهای نظامی مختلف

- افزایش پیدا کردن میزان دریافت سکه و الماس

- امکان مبارزه با استراتژی های مختلف

- تنظیم کردن آرایش نظامی سربازان

- بیش از 10 هزار سطح چالش بر انگیز

تصاویری از محیط بازی Idle Legion :


دانلود Idle Legion برای اندروید  دانلود Idle Legion برای اندروید  دانلود Idle Legion برای اندروید  دانلود Idle Legion برای اندروید  دانلود Idle Legion برای اندروید


پسورد فایل :
کپی