آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.56.1.3209 Exile Survival نصب بازی بقای طرد شده برای اندروید

دانلود Exile Survival برای اندروید

Exile Survival سرزمین های خرم Exile survival به دست اساطیر بی رحمی که دست به کشتار یک دیگر زدند نابود شد. بعد از این که مبارزه به پایان رسید، بازمانده های فراری جهانی را پیش روی خود می دیدند که نابود شده بود. از دهکده ها و شهرها چیزی بجز پشته ای خرابه به جای نمانده بود. شما در نقش بازمانده ای تنها که از قبیله اش طرد شده است بازی می کنید. برای زنده ماندن، مجبور به مبارزه با دیگر بازمانده ها می شوید. خود را برای ماجراجویی ای خطرناک و بی رحم آماده کنید. مکان های خطرناک را کاوش کنید و با نتایج این جنگ خونین رو به رو شوید.

جهان این بازی، ترکیبی منحصر به فرد از چیزهای متضاد است. رنگ های روشن و محیط سرسبز بازی را در کنار نبرد های خونین و بی رحمانه تجربه کنید. هرچقدر بیشتر در طول بازی پیشرفت می کنید، بیشتر با روحیه خشن و نتایج این نبرد خونین رو به رو می شوید. راه خود را در میان موانع مختلف باز کنید. کلاس منحصر به فرد خود را بسازید. بازمانده شما، فردی منحصر به فرد خواهد بود. از بین صدها مهارت منحصر به فرد انتخاب کنید و با آن ها به گونه ای که دوست دارید مبارزه نمایید. به کوه ها و ارتفاعات، دریاها، جنگل ها و ... بروید و مکان های مختلف را کاوش کنید. Exile Survival بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Exile Survival

✅ نام نرم افزارExile Survival❤️ تعداد دانلود577
⭐نسخه نرم افزار0.56.1.3209🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل151 مگابایت

ویژگی های بازی Exile Survival :


- گرسنه و تشنه شدن کاراکتر

- انیمیشن برای جمع آوری منابع

- تغییر پیدا کردن ظاهر زره ابتدایی

- تغییر پیدا کردن مکان نقطه شروع بازی

- مبارزات بی رحمانه و خونین

- کنترل ساده کاراکتر

- گرافیک خیره کننده با رنگ بندی بی نظیر

- ایجاد کردن کلاس منحصر به فرد

تصاویری از محیط بازی Exile Survival :


دانلود Exile Survival برای اندروید  دانلود Exile Survival برای اندروید  دانلود Exile Survival برای اندروید  دانلود Exile Survival برای اندروید  دانلود Exile Survival برای اندروید


پسورد فایل :
کپی