آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.6 Clydes Escape نصب بازی فرار کلاید برای اندروید

دانلود Clydes Escape برای اندروید

Clyde's Escape از بازی های دو بعدی جذابی است که گیم پلی ای متفاوت دارد. به جای این که کاراکتر را کنترل کنید، زمین ها را می سازید و به او کمک می کنید که مراحل مختلف را پشت سر بگذارد. هوش مصنوعی این بازی، از مکان هایی که پیش روی او قرار داده اید استفاده می کند و در مراحل پیش می رود. کنترل بازی کار نسبتا راحتی است. با این حال هرچقدر در طول بازی پیش می روید مراحل مشکل تر می شوند. سطوح بازی را می توانید به شکل نامحدودی ادامه دهید. گرافیک بازی، ظاهری بی نظیر دارد. تبلیغات مزاحم نشان داده نمی شوند.

می توانید امتیاز خود را با دیگران در لیدربردهای بازی مقایسه کنید. اچیومنت های مختلفی نیز برای Clyde's Escape در نظر گرفته شده است. روزانه، فعالیت های مختلفی را می توانید به پایان برسانید. حجم این بازی نسبت به نسخه های قبلی کاهش پیدا کرده است. پایداری بازی افزایش پیدا کرده است و باگ هایی که وجود داشتند برطرف شده است. تا می توانید امتیاز جمع کنید. پس زمینه های مختلفی برای بازی طراحی شده است. از اهرام مصر، تا جنگلهای مختلف و ... را در طول دویدن کاراکتر خود مشاهده خواهید کرد. در قرار دادن موانع و زمین های مختلف در مقابل کاراکتر خود دقت کنید. Clydes Escape بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Clydes Escape


- افزایش پیدا کردن پایداری بازی

- کاهش یافتن حجم اپلیکیشن

- کنترل آسان بازی

- گیم پلی ای متفاوت و منحصر به فرد

- یادگیری سریع بازی

- عدم پایان یافتن سطوح بازی

- امکان مقایسه کردن امتیاز با سایر افراد

- سازگار با تبلت ها و انواع گوشی ها

تصاویری از محیط بازی Clydes Escape :


دانلود Clydes Escape برای اندروید  دانلود Clydes Escape برای اندروید  دانلود Clydes Escape برای اندروید  دانلود Clydes Escape برای اندروید  دانلود Clydes Escape برای اندروید


پسورد فایل :
کپی