آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 5.4.9 Pixel Combat نصب بازی نبرد پیکسلی برای اندروید

دانلود Pixel Combat برای اندروید

Pixel Combat یکی از جذاب ترین بازی های اندرویدی است که بیش از 10 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. لشکر زامبی ها به شما حمله کرده است و حالا باید ماشین زمان بسازید تا تمام مردم را نجات دهید. Pixel Combat ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می دهد. بین مجموعه بزرگ سلاح های مختلف انتخاب نمایید و با آن ها از خود در مقابل زامبی ها دفاع کنید. پایگاه اختصاصی خود را برای مقابله با زامبی ها طراحی کنید.

هدف شما نجات بشریت است. از سلاح های فانتزی خود به درستی استفاده کنید. اتاق های پنهانی نیز وجود دارند که باید آن ها را در هر سطح کشف کنید. این کار آسان نخواهد بود، با این حال جوایز ارزشمندی به شما ارائه می شود. بین زامبی هایی که به شما حمله می کنند، باس هایی با توانایی های منحصر به فرد نیز وجود دارند. آن ها هر لحظه می خواهند شما را تکه تکه کنند، بنابرین حواستان را جمع کنید. Pixel Combat یک بازی اول شخص شوتر در محیط های سربسته است. مناطق سه بعدی مختلفی برای بازی با گرافیک پیکسل یطراحی شده است. می توانید از سلاح هایی مانند تبر، چاقو، شات گان، مسلسل و بسیاری دیگر برای شکست دادن زامبی ها استفاده نمایید. Pixel Combat بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.


دانلود Pixel Combat

✅ نام نرم افزار Pixel Combat ❤️ تعداد دانلود 701
⭐نسخه نرم افزار 5.4.9 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.0 🔆 حجم فایل 204 مگابایت

ویژگی های بازی Pixel Combat


- اضافه شدن پوسته های جدید به سلاح

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- طراحی کاراکترها مشابه ماین کرفت

- مجموعه بزرگی از سلاح های مختلف

- گرافیک پیکسلی بی نظیر

- ساخت ماشین زمان برای نجات بشریت

- مبارزه با انواع زامبی ها

- باس های قدرتمند با توانایی های منحصر به فرد

تصاویری از محیط بازی Pixel Combat :


دانلود Pixel Combat برای اندروید  دانلود Pixel Combat برای اندروید  دانلود Pixel Combat برای اندروید  دانلود Pixel Combat برای اندروید  دانلود Pixel Combat برای اندروید


پسورد فایل :
کپی