آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.11.29 Cyber Fighters مود | نصب بازی جنگجویان سایبری برای اندروید

دانلود Cyber Fighters برای اندروید

Cyber Fighters برند جدیدی از بازی های اکشن و فانتزی استیکمن می باشد. Cyber Fighters تم خاص سایرپانکی دارد و در آن ترکیب منحصر به فردی از سبک اکشن، نقش آفرینی و pvp را تحربه می کنید. در سال 2077 جنگ جهانی سوم به پایان رسیده است و نقشه ها تغییر کرده اند. آمریکای شمالی به 5 منطقه مختلف تقسیم شده است و برخی از شهر ها به دست آنارشیسم ها افتاده است. بیش از 750 هزار نفر، به دست فراموشی سپرده شده اند. در طول زمان در شهر های فراموش شده نیروهای شروری شکل گرفتند. برای کسب قدرت، آن ها شروع به مبارزه کردند تا شهر ها به تسخیر خود در بیاورند. شما در این شهر سکونت دارید. اگر نتوانید یکی از اعضای آن باشید، تبدیل به طعمه آن می شوید.

آیا به اندازه کافی قوی هستید که آن را تغییر دهید؟ جنگجویان سایبری دارای 5 دسته از قهرمانان با سیستم های مبارزه متفاوت هستند که بازیکن می تواند بین آن ها انتخاب کند. می توانید از پتک، شمشیر و ... برای شکست دادن دشمنانتان استفاده کنید. استایل خود را برای مبارزه شکل دهید و روی کاراکتر خود روش های مختلف را امتحان کنید تا به بهترین سیستم مبارزه دست پیدا کنید. هرچقدر که جلوتر می روید با مبارزات حماسی بیشتری رو به رو می شوید. Cyber Fighters بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Cyber Fighters :


- دارای بیش از یک میلیون بازیکن

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- مبارزه در مقابل سایر بازیکنان

- جمع آوری سلاح های سایبری

- 5 نوع مختلف از قهرمانان

- سیستم مبارزه پیچیده

- شخصی سازی کردن قهرمان

- دارای حالت آفلاین برای دنبال کردن بازی

در حالت تک نفره

تصاویری از محیط بازی Cyber Fighters :


دانلود Cyber Fighters برای اندروید  دانلود Cyber Fighters برای اندروید  دانلود Cyber Fighters برای اندروید  دانلود Cyber Fighters برای اندروید  دانلود Cyber Fighters برای اندروید


پسورد فایل :
کپی