آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Kingdom of Procreation 1.17 نصب بازی سرزمین تولد برای اندروید

دانلود Kingdom of Procreation برای اندروید

Kingdom of Procreation از بازی های پیکسلی و استراتژی جذاب با بیش از نیم میلیون بازیکن می باشد. به سرزمین حمله شده است. همه چیز در معرض نابودی قرار دارد. اما شما، به عنوان یک بازمانده امیدتان را از دست نمی دهید و آرزوهای بلندپروازانه ای را در سر می پروانید. تا می توانید سربازان جدیدی تولید کنید و با آن ها لشکری بزرگ بسازید و از سرزمینتان دفاع کنید. Kingdom of Procreation از جمله بازی هایی می باشد که انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار می دهد. باید زبان انگلیسیتان خوب باشد تا بتوانید در این بازی پیشرفت کنید. در غیر این صورت زیاد از آن سر در نمی آورید. در حال حاضر Kingdom of Procreation به زبان های انگلیسی، ژاپنی و کره ای ترجمه شده است.

رابطه بین افراد را می توانید در person information مشاهده کنید. Kingdom of Procreation اگرچه به شکل رایگان ارائه شده است، با این حال تبلیغات زیادی در آن مشاهده نمی شود و برای هر کاری که می خواهید انجام دهید لازم نیست تبلیغی مشاهده کنید. به راحتی می تاونید در بازی پیشرفت کنید. از استراتژی های حساب شده استفاده کنید چون در سرنوشت شما اهمیت خواهد داشت. Kingdom of Procreation با تبلت ها نیز سازگار است. این بازی را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Kingdom of Procreation


- دارای بیش از نیم میلیون بازیکن

- امکان مشاهده رابطه افراد با یک دیگر

- گرافیک پیکسلی دوست داشتنی

- گیم پلی پیچیده با جزئیات بالا

- اهمیت داشتن انتخاب های بازیکن

- سازگار با تبلت ها و انواع گوشی های اندرویدی

- ایجاد لشکری بزرگ برای تسخیر جهان

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Kingdom of Procreation :


دانلود Kingdom of Procreation برای اندروید  دانلود Kingdom of Procreation برای اندروید  دانلود Kingdom of Procreation برای اندروید  دانلود Kingdom of Procreation برای اندروید  دانلود Kingdom of Procreation برای اندروید


پسورد فایل :
کپی