آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.7 Crazy Zombie مود | نصب بازی زامبی خشمگین برای اندروید

دانلود Crazy Zombie برای اندروید

Crazy Zombie از بازی های اکشن جدید است که اخیرا منتشر شده است. استایل بازی لو پولی می باشد. این بازی را با یک دست می توانید کنترل کنید. شلیک به شکل خودکار انجام می شود، کافیست هدف بگیرید تا کاراکتر شما مورد حمله قرار بگیرد. زمانی که دشمن شما در محدوده تیررس سلاح شما قرار می گیرد شلیک به طور خودکار صورت می پذیرد. سلاح های مختلفی در بازی وجود دارد. گلوله این سلاح ها اثرات متنوعی روی دشمنانتان خواهد داشت. یارهای شما دارای توانایی های مختلفی هستند. از آن ها می توانید به شکل همزمان استفاده کنید تا از سطوح دشوار عبور کنید. زامبی های مختلفی در بازی وجود دارد. هر کدام از آن ها مهارت های منصر به فرد خود را دارند تا شما را سرگرم نگه دارد.

از آنجایی که Crazy Zombie بازی جدیدی است، انتظار می رود در نسخه های بعدی ویژگی ها و سطوح تازه تری به بازی اضافه شود. در برخی از مراحل کاراکتر شما سوار ماشین است و در حین حرکت باید زامبی هایی که به شما حمله می کنند را شکست دهید. حتی ممکن است سطح شما دارای محدودیت زمانی نیز باشد. باگ های بازی برطرف شده اند و اکنون Crazy Zombi پایداری بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود ارائه می کند. این بازی را می توانید روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.

ویژگی های بازی Crazy Zombie


- گرافیک جذاب و دوست داشتنی

- مراحل متنوع و سرگرم کننده

- دارای هم تیمی های قدرتمند

- زامبی ها با قدرت های منحصر به فرد

- وجود طیف گسترده ای از سلاح ها

- جمع آوری سکه برای به کار بردن سلاح های جدید

- گرافیک low poly و مدرن

- سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و تبلت ها

تصاویری از محیط بازی Crazy Zombie :


دانلود Crazy Zombie برای اندروید  دانلود Crazy Zombie برای اندروید  دانلود Crazy Zombie برای اندروید  دانلود Crazy Zombie برای اندروید  دانلود Crazy Zombie برای اندروید


پسورد فایل :
کپی