آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.02 Home Restoration نصب بازی بازسازی خانه برای اندروید

دانلود Home Restoration برای اندروید

Home Restoration از بازی های جذابی است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. خانه های تخریب شده و قدیمی را خریداری کنید و آن ها را بازسازی نمایید تا به شکوه سابق خود بازگردند. سوراخ ها و شکستگی ها را پر کنید، دیوارها را رنگ بزنید، و طبقات را بازسازی کنید. همه چیز را تمیز کنید. خانه را به فردی که بالاترین قیمت را پیشنهاد می دهد بفروشید. بیش از 10 میلیون بازیکن این بازی را دانلود کرده اند. Home Restoration مدام بروزرسانی می شود و مراحل چدیدی به آن اضافه می گردد و در عین حال عملکرد آن نسبت به نسخه های قبلی بهبود می یابد. Home Restoration گرافیک دو و نیم بعدی ساده ای دارد که شما را با وسایل مختلف در خانه آشنا می کند.

گیم پلی بازی تا حدی سرگرم کننده است و می تواند شما را خوب مشغول کند. هر کدام از خانه ها دارای مشکلات متفاوتی هستند و نیاز به تعمیرات مختلفی دارند. با تعمیر کردن هر خانه تجربه شما افزایش پیدا می کند و با مشکلات پیچیده تری رو به رو می شوید. این بازی برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون مشکل روی آن ها اجرا می گردد. تا می توانید با فروش خانه ها پول بیشتری کسب کنید تا در نهایت سودتان افزایش پیدا کند. شاید تنها مشکلی که در برنامه به چشم می خورد وجود تبلیغات در آن باشد که گاهی آزاردهنده هستند. این بازی بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Home Restoration :


- گرافیک ساده دو بعدی

- تعمیر کردن خانه های مختلف

- فروش خانه به بالاترین قیمت پیشنهاد شده

- اضافه شدن مراحل تازه با هر بروزرسانی

- دکوراسیون خانه و زیبا کردن آن

- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- سازگار با اندرویدهای نسبتا قدیمی

- پاک سازی محیط داخلی خانه

تصاویری از محیط بازی Home Restoration :


دانلود Home Restoration برای اندروید  دانلود Home Restoration برای اندروید  دانلود Home Restoration برای اندروید  دانلود Home Restoration برای اندروید  دانلود Home Restoration برای اندروید


پسورد فایل :
کپی