آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.4 Gang Inc نصب بازی سازمان مافیا برای اندروید

دانلود Gang Inc برای اندروید

Gang Inc آیا می توانید در جهان گنگسترها دوام بیاورید و امپراطوری مافیای خود را بسازید؟ Gang Inc بازی جدید، سرگرم کننده و به یادماندنی ای می باشد که گیم پلی اعتیادآوری دارد. کارخانه خود را ارتقا دهید، اشیاء دزدیده شده را جمع آوری کنید، اعضای جدیدی به تیم خود دعوت کنید، مناطق تازه ای را باز کنید و با سلاح های مختلف آن ها را آموزش دهید. مواد شیمیایی تازه ای را کشف کنید و ثروتمند شوید. گستره کارهایی که انجام می دهید را گسترش دهید. Gang Incتمام مکانیسم های جذاب بازی های کلیکی را در قالب گرافیکی سه بعدی و واقع گرایانه در اختیار شما قرار می دهد.

امپراطوری خود را بهتر از گروه های مافیایی دیگر مدیریت کنید و در کمترین زمان به بیشترین قدرت برسید. بیش از ده هزار بازیکن دارد. در ابتدا که وارد بازی می شوید، هیچ ایده ای ندارید که چه کاری باید انجام دهید. اما اگر کمی به Gang Inc زمان دهید و بازی کنید، با مراحل مختلف آن آشنا می شوید و امکان پیشرفت برایتان به وجود می آید. البته با توجه به اعتراض سایر بازیکنان در این زمینه، پیشبینی می شود که در نسخه های بعدی بخش آموزشی نیز به این بازی اضافه شود. Gang Inc روی تبلت ها نیز بدون مشکل اجرا می شود. گرافیک بازی لو پولی است که در عین سادگی ظاهری جذاب به Gang Inc می بخشد.

ویژگی های بازی Gang Inc :


- گرافیک جذاب و گیرا

- رقابت با سایر گروه های مافیایی

- کشف کردن مواد شیمیایی تازه

- گیم پلی سرگرم کننده

- استخدام نیروهای جدید

- گسترش دادن فعالیت های گروه مافیایی

- دارای بیش از ده هزار بازیکن از سراسر جهان

- قابل اجرا روی تبلت ها و انواع گوشی های اندرویدی

تصاویری از محیط بازی Gang Inc :


دانلود Gang Inc برای اندروید  دانلود Gang Inc برای اندروید  دانلود Gang Inc برای اندروید  دانلود Gang Inc برای اندروید  دانلود Gang Inc برای اندروید  دانلود Gang Inc برای اندروید


پسورد فایل :
کپی