آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.32.7 Rivengard نصب بازی محافظ رایون برای اندروید

دانلود Rivengard برای اندروید

Rivengard مهارت های تاکتیکی خود را در این بازی استراتژی جذاب به چالش بکشید. از محیط اطراف خود و قدرت های خاص قهرمنانتان استفاده کنید تا در میدان های مبارزه پیروز شوید. مجموعه نهایی قهرمانان خود را آزاد کنید و آن ها را در میدان نبرد احضار کنید. لشکر قدرتمند دشمنان را یک به یک شکست دهید. هر کدام از قهرمانان شما دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که می تواند امواج نبرد را به نفع شما تغییر دهد. توانایی کاراکتر های شما به پاراکتر های مختلفی وابسته است. می توانید مقدار خون قهرمانان، حملات فیزیکی، دفاع، حملات از راه دور و بسیاری دیگر را توقیت کنید. با کسب امتیاز بیشتر، قادر به آزاد کردن قهرمنان حماسی و قدرتمندتر خواهید بود.

برای شکست دادن دشمنان، از استراتژی های مناسب استفاده کنید. قهرمانان خود را با یک دیگر متحد کنید تا از سخت ترین مکان ها عبور کنید و دشمنان را شکست دهید. با قوی ترین باس های حماسی رو به رو شوید تا آن ها را شکست دهید. این بازی را به شکل آفلاین هم می توانید دنبال کنید، با این وجود تمام ویژگی های بازی تنها زمانی آزاد می شود که به اینترنت متصل باشید. Rivengard امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. می توانید این بازی را روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا نمایید.


دانلود Rivengard

✅ نام نرم افزارRivengard❤️ تعداد دانلود416
⭐نسخه نرم افزار1.32.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل107 مگابایت

ویژگی های بازی Rivengard


- مبارزه با باس های قدرتمند

- دارای بیش از 10 هزار بازیکن

- امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- آزاد کردن قهرمانان قدرتمند

- نبرد های استراتژیک و حماسی

- ارتقا دادن قهرمانان

- استفاده از شرایط محیطی در نبرد ها

 کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Rivengard :


دانلود Rivengard برای اندروید  دانلود Rivengard برای اندروید  دانلود Rivengard برای اندروید  دانلود Rivengard برای اندروید  دانلود Rivengard برای اندروید


پسورد فایل :
کپی