آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.40 Dungeon Tales نصب بازی داستان های دانجئون برای اندروید

دانلود Dungeon Tales برای اندروید

Dungeon Tales از بازی های نوبتی جذاب و اعتیادآور می باشد که در آن با باس های حماسی و قدرتمند مبارزه کرده و گنج ها و کارت های مختلفی را جمع آوری می کنید. در طول ماجراجویی خود دک های قدرتمندتری بسازید و استراتژی های تازه ای بیابید. دانجئون ها به شکل صادفی تولید می شوند. شما باید بهترین مسیر ممکن را بین آن ها پیدا کنید تا پیروز شوید. این بازی roguelike شما را به ماجراجویی های جذابی می برد. هیچوقت یک مرحله دوبار برای شما تکرار نمی شود. آیتم های مختلف را جمع آوری کنید. مغازه های جدید را بیابید. جواهرات مختلف را جمع آوری کنید و با رویدادهای غیر منتظره رو به رو شوید. رفته رفته دک شما با ماجراجویی هایی که می کنید قدرتمندتر می گردد.

مبارزات به شکل نوبتی صورت می گیرند. می توانید کارت هایی را پیدا کنید که به خوبی با یک دیگر ترکیب می شوند. بیش از 130 کارت برای ساختن دک در بازی گنجانده شده است. و این تعداد به تدریج زیاد می شود. اجسام گران بها را بیابید. 2 کلاس با استراتژی های متفاوت را در بازی می یابید. Dungeon Tales امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. بیش از نیم میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. Dungeon Tales را می توانید روی اندروید 4.4 یا بالاتر بدون مشکل اجرا نمایید.


دانلود Dungeon Tale

✅ نام نرم افزارDungeon Tale❤️ تعداد دانلود344
⭐نسخه نرم افزار2.40🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل44 مگابایت

ویژگی های بازی Dungeon Tales


- جمع آوری بیش از 130 کارت

- مبارزات نوبتی

- وجود بیش از 50 هیولا با 10 باس حماسی

- دو کلاس مختلف با استراتژی های منحصر به فرد

- تولید شدن تصادفی سطوح بازی

- ساختن دک با ماجراجویی

- دارای بیش از نیم میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Dungeon Tales :


دانلود Dungeon Tales برای اندروید  دانلود Dungeon Tales برای اندروید  دانلود Dungeon Tales برای اندروید  دانلود Dungeon Tales برای اندروید  دانلود Dungeon Tales برای اندروید


پسورد فایل :
کپی