آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.56 Corsario نصب بازی کورساریو برای اندروید

دانلود Corsario برای اندروید

Corsario آهای کاپیتان! رویای تبدیل شدن به خطرناک ترین دزد دریایی کارائیب را در سر می پرورانید؟ وارد عرشه کشتی خود شوید، به کشتی های دشمن حمله کنید و آن ها را غارت کنید، نبرد های حماسی ای را در مقابل صدها دشمن مختلف تجربه کنید. ده ها مهارت مختلف را با یک دیگر ترکیب کنید. ستون های دشمن را یک به یک نابود کنید. آفیسر های منحصر به فردی در بازی وجود دارند که می توانند نتیجه هر نبردی را تغییر دهند. مهارت های کاپیتان خود را ارتقا دهید تا قادر به رویارویی با هر چالشی باشید. کشتی های جدید را خریداری کنید، یا به کشتی های دشمن حمله کنید و آن ها را تصاحب کنید. توپ خانه تان را تقویت کنید تا کشتی های قدرتمندتری را شکست دهید.

هر آفیسری می تواند به کاپیتان کشتی خودش تبدیل شود. با آفیسرهایتان می توانید ناوگانی از کشتی ها را به وجود بیاورید. Corsario گرافیک رنگارنگ و با کیفیتی دارد. رابط کاربری بازی نیز به گونه ای طراحی شده است تا به راحتی قادر به کنترل مهارت های کاپیتان خود باشید. در Corsario حتی می توانید به قلعه های نظامی نیز حمله کنید و آن ها را شکست دهید. اطلاعات کشتی های خود را مشاهده کنید و آن ها را شخصی سازی نمایید. از ترکیب درست مهارت هایتان استفاده کنید. Corsario بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Corsario


- گرافیک خوش آب و رنگ و دوست داشتنی

- رابط کاربری مناسب

- تسخیر کردن کشتی های جدید

- قدرت های منحصر به فرد کاپیتان

- ارتقا دادن مهارت ها

- خرید آیتم های جدید

- مبارزات حماسی با کشتی های دیگر

- ایجاد ناوگان کشتی ها

تصاویری از محیط بازی Corsario :


دانلود Corsario برای اندروید  دانلود Corsario برای اندروید  دانلود Corsario برای اندروید  دانلود Corsario برای اندروید  دانلود Corsario برای اندروید


پسورد فایل :
کپی