آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.8 Marvin The Cube مود | نصب بازی ماروین مکعب برای اندروید

دانلود Marvin The Cube برای اندروید

Marvin The Cube با ماروین همراه شوید. مکعبی کوچک که به دنبال مکان خود در این جهان بزرگ است. به او کمک کنید پازل های مختلف را حل کند و بهترین موقعیت را بیابد. این بازی با گیم پلی ای اورجینال و موسیقی ای دوست داشتنی و گرافیکی جذاب همراه شده است. مکعب درونی خود را فرابخوانید! ماروین کاراکتری منحصر به فرد است که می تواند میلیاردها ظاهر مختلف داشته باشد. داستان بازی دلنشین است. بیش از 170 پازل مختلف را با درجات سختی گوناگون حل خواهید کرد. این بازی دارای دانش نامه ای نیز هست که جزئیات مختلف بازی را به شما توضیح می دهد. کنترل های بازی بسیار ساده هستند. در طول بازی می توانید اچیومنت های مختلفی را دریافت کنید.

Marvin The Cube بیش از 50 هزار کاربر به خود اختصاص داده است و در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5 را کسب کرده است. در مکان های مختلف کاوش کنید و پازل ها را با خلاقیت خود حل کنید. Marvin The Cube در تبلت ها نیز قابل اجراست و بدون افت کیفیت در آن ها نشان داده می شود. گیم پلی این بازی به گونه ای طراحی شده است که تمامی سنین می توانند از آن لذت ببرند. Marvin The Cube محدودیت زمانی ندارد و بدون استرس می توانید آن را دنبال کنید. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Marvin The Cube


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- حل کردم پازل های مختلف

- داستانی دلنشین و به یادماندنی

- مناسب برای تمامی سنین

- گیم پلی اورجینال

- موسیقی های جذاب و دوست داشتنی

- گرافیک دو و نیم بعدی خلاقانه

تصاویری از محیط بازی Marvin The Cube :


دانلود Marvin The Cube برای اندروید  دانلود Marvin The Cube برای اندروید  دانلود Marvin The Cube برای اندروید  دانلود Marvin The Cube برای اندروید  دانلود Marvin The Cube برای اندروید


پسورد فایل :
کپی