آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 1.2.5 Extreme Motor Mania بازی تب شدید موتورسواری برای اندروید

دانلود Extreme Motor Mania برای اندروید

Extreme Motor Mania بازی موتورسواری جذابی است که فیزیک آن واقع گرایانه می باشد. موتور خود را در مسیرهای مسابقه مختلف برانید. بر موانع مختلف غلبه کنید و گنجینه های ارزشمند را جمع آوری کنید. محیط اطراف شما پر از خطرات مختلف است. این بازی در عین چالش آور بودن، بسیار سرگرم کننده و جذاب نیز هست. برای بدست آوردن بیشترین ستاره، تا جای ممکن سریع برانید. آیتم های مختلفی در طول مسابقه به شما کمک می کنند تا سریعتر به مقصد برسید. گیم پلی این بازی را به سرعت می توانید بیاموزید. با این حال استاد شدن در آن کار مشکلی است.

بیش از 200 مسیر مسابقه چالش بر انگیز وجود دارد. هر کدام از این مسیر ها منحصر به فرد هستند و به شکل مناسبی طراحی شده اند. توسعه دهندگان بازی وعده داده اند که در نسخه های آتی، مسیر های تازه ای نیز اضافه شود. تم های متنوعی وجود دارد. می توانید در بیش از 25 کشور و منطقه مختلف موتور خود را برانید و حتی به خارج از زمین بروید! Extreme Motor Mania موتورهای منحصر به فردی دارد. با کسب امتیاز، آن ها را به تدریج جمع آوری کنید. این بازی بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. Extreme Motor Mania بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود بازی Psebay: Gravity Moto TrialsTrial Xtreme 4 و دانلود بازی Bike Up از سری بازی های موتور سواری برای اندروید می باشند.

ویژگی های بازی Extreme Motor Mania


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- مسابقه با موتورهای مختلف

- گرافیک هیجان انگیز فانتزی

- فیزیک واقع گرایانه

- دارای بیش از 200 مسیر مسابقه

- یادگیری سریع گیم پلی بازی

- دارای تم های مختلف برای موتور ها

 - پاورآپ های مختلف در طول مسیر مسابقه

تصاویری از محیط بازی Extreme Motor Mania :


دانلود Extreme Motor Mania برای اندروید  دانلود Extreme Motor Mania برای اندروید  دانلود Extreme Motor Mania برای اندروید  دانلود Extreme Motor Mania برای اندروید  دانلود Extreme Motor Mania برای اندروید


آموزش نصب بازی Extreme Motor Mania :


1 - ابتدا  بسته رو از حالت فشرده را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل نصبی را نصب کنید

3 - پوشه com.greatjob.motormania را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.



لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی