آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Merge Gardens 1.25.2 نصب بازی مرج گاردن برای اندروید

دانلود Merge Gardens برای اندروید

Merge Gardens آیا فانتزی ساختن باغ اختصاصی خود را در سر می پرورانید؟ در این بازی با کامل کردن و مچ کردن پازل ها قادر به انجام چنین کاری خواهید بود. میوه ها را با یک دیگر مچ کنید تا باغتان کامل شود. زمین های فراموش شده حومه شهری را به شکوه سابق بازگردانید. شاهد چه عجایبی در طول بازی خواهید بود؟ در این بازی 3 پازل را کامل خواهید کرد. با کامل کردن این پازل ها جوایزی بدست می آورد که با آن ها قادر به تزیین کردن باغچه خود خواهید بود. در این بازی با اشیاء اسرار آمیز سر و کار خواهید داشت و در مکان های سرسبز و زیبا گشت و گذار می کنید.

در Merge Gardens قادر به حرکت دادن آیتم های مختلف به مکان های دلخواه هستید. با ترکیب کردن اشیاء آن ها را ارتقا ببخشید و جوایز خود را دوبرابر کنید. سرزمین های نفرین شده را درمان کنید و طراحی بی نظیری برای آن ها تدارک ببینید. اسرار پنهان جهان را کشف کنید. صندوقچه رایگانی به شما به شکل روزانه داده می شود. ذهن خود را با کامل کردن ماموریت ها به چالش بکشید و جوایز بیشتری کسب کنید. سیب های خوشمزه را سویچ کنید و جوایز ارزشمندی بدست آورید. برخی از سطوح این بازی می توانند گمراه کننده باشند و باید با استراتژی مناسب آن ها را حل کنید. Merge Gardens بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Merge Gardens

✅ نام نرم افزارMerge Gardens❤️ تعداد دانلود1611
⭐نسخه نرم افزار1.25.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل230 مگابایت

ویژگی های بازی Merge Gardens


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- ترکیب کردن اشیاء با یک دیگر

- بدست آوردن جوایز با کامل کردن پازل

- انجام ماموریت های روزانه

- محیطی سرسبز و چشم نواز

- گرفتن صندوقچه رایگان به شکل روزانه

- ایجاد طراحی دلخواه برای باغ

- مراحل گمراه کننده و چالش بر انگیز

تصاویری از محیط بازی Merge Gardens :


دانلود Merge Gardens برای اندروید  دانلود Merge Gardens برای اندروید  دانلود Merge Gardens برای اندروید  دانلود Merge Gardens برای اندروید  دانلود Merge Gardens برای اندروید


پسورد فایل :
کپی