آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4 Dobre Duel مود | نصب بازی دوبر دوئل برای اندروید

دانلود Dobre Duel برای اندروید

Dobre Duel با دوبرها مبارزه کنید. به برادران دوبر پیوندید. کوروش، داریوش، لوکاس، و مارکوس. این بار در طول مینی گیم های جذاب این بازی پیش بروید و چالش های مختلف را پشت سر بگذارید. بیشترین آبنبات هارا جمع آوری کنید. تا جای ممکن گل بزنید و امتیاز کسب کنید. مراقب ماهی های بادکنکی باشید که با شما برخورد نکنند. لباس های مختلفی برای دوبرها وجود دارد. Dobre Duel بیش از ده هزار بازیکن دارد و امتیاز بسیار بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این بازی جذاب گیم پلی ای اعتیاد آور دارد. Dobre Duel مناسب تمامی سنین بوده و همه می توانند از آن لذت ببرند.

گرافیک این بازی در سبک آرکید چشم گیر می باشد و کمتر بازی ای در این سبک با این رنگ آمیزی و کیفیت در اندروید می یابید. Dobre Duel رایگان می باشد و امکان بروزرسانی آن وجود دارد. این بازی مشابه dobre dunk می باشد، اما سختی آن کمتر است و تنوع آن بیشتر می باشد. اگر به دنبال گذراندن زمان هستید، از این بازی لذت خواهید برد. Dobre Duel برای تبلت ها بهینه سازی شده است و روی آن ها نیز بدون افت کیفیت قابل اجراست. Dobre Duel رابط کاربری مناسبی دارد که کنترل بازی را آسان می سازد. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Dobre Duel :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.8 از 5 در گوگل پلی

- گرافیگ رنگارنگ و دوست داشتنی

- بهبود پیدا کردن سرعت لود بازی

- وجود مینی گیم های متنوع

- وجود اسکین های متنوع

- فرار از دست های بادکنکی

- وجود کاراکتر های مختلف

- مناسب تمامی سنین

تصاویری از محیط بازی Dobre Duel :


دانلود Dobre Duel برای اندروید  دانلود Dobre Duel برای اندروید  دانلود Dobre Duel برای اندروید  دانلود Dobre Duel برای اندروید  دانلود Dobre Duel برای اندروید


پسورد فایل :
کپی