آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.22 Royal Knight مود | نصب بازی شوالیه سلطنتی برای اندروید

دانلود Royal Knight برای اندروید

Royal Knight بازی شبیه سازی ماجراجویانه ای می باشد که برای طرفداران RPG طراحی شده است. از صفر شروع کنید. لشکر خود را فرماندهی کنید و به تدریج رتبه خود را بالا ببرید. توانایی خود را به دیگر سرزمین ها در نبرد، اقتصاد، و مهارت های استراتژیک ثابت کنید. گیم پلی مهیج این بازی هیچوقت شما را مایوس نمی کند. Royal Knight کاملا رایگان است و بدون پرداخت درون برنامه ای می توانید در آن پیشرفت کنید. در Royal Knight به شکل ماهانه رویدادهایی برگزار می شود که جوایز منحصر به فرد و ویژه ای دارد. قلعه خود را ارتقا دهید و زندگی ساکنانش را بهبود بخشید. اتاق های مختلف بسازید، و رویدادهای عمومی ترتیب دهید. با مراسم مختلف می توانید مردم خود را شاد کنید. Royal Knight سیستم نبرد متفاوتی را به نمایش می گذارد. منابع مختلف خود را مدیریت کنید، سربازان جدیدی بسازید و به دنبال گنج های مختلف بگردید.

آیا به پادشاهی بی رحم تبدیل می شوید که تمام سرزمین های دیگر را تسخیر می کند؟ یا پادشاهی صلح جو و ثروتمند می شوید که زیردستانش به او احترام می گذارند؟ انتخاب با شماست. Royal Knight بیش از 50 هزار کاربر دارد. این بازی اخیرا منتشر شده است و هنوز در ورژن های ابتدایی قرار دارد. می توانید Royal Knight را روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.

ویژگی های بازی Royal Knight :


- شبیه ساز RPG منحصر به فرد

- اهمیت داشتن استراتژی در نبرد ها

- مدیریت کردن منابع مختلف

- برگزاری مراسم برای زیردستان

- رویدادهای ماهانه

- تسخیر کردن آرناها

- مبارزه با سایر سرزمین ها

- گرافیک چشم نواز و رنگارنگ

تصاویری از محیط نرم افزار Royal Knight :


دانلود Royal Knight برای اندروید  دانلود Royal Knight برای اندروید  دانلود Royal Knight برای اندروید  دانلود Royal Knight برای اندروید  دانلود Royal Knight برای اندروید


پسورد فایل :
کپی