آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.3 Shadow Evil RPG نصب بازی نقش آفرینی سایه شیطان برای اندروید

دانلود Shadow Evil RPG برای اندروید

Shadow Evil RPG در این بازی جذاب، بیش از 20 قهرمان با مهارت های منحصر به فرد وجود دارد که باید آن هارا جمع آوری کنید. کنترل های ساده بازی ساده می باشند. با کشیدن دست خود روی صفحه گوشی، می توانید کاراکتر را کنترل کنید و از قدرت های مختلف آن بهره مند شوید. قهرمان های تازه بیابید و آن ها را ارتقا دهید. باس های قدرتمند را شکست دهید و از جوای زمختلف بهره مند شوید. Shadow Evil RPG دارای بخش آموزشی نیز هست. با باز کردن برنامه می توانید با گیم پلی بازی آشنا شوید. Shadow Evil RPG داستانی جذاب و حماسی دارد. هر کدام از قهرمان ها دارای توانایی منحصر به فرد خود می باشد. این بازی گیم پلی منحصر به فرد بازی کلاسیک snake را نیز در خود جای داده است و به شکل هنرمندانه ای آن را به سبک نقش آفرینی ترکیب کرده است. توانایی های قهرمان های خود را افزایش دهید تا با دشمنان قوی تر رو به رو شوید.

بازی Shadow Evil RPG هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و انتظار می رود در نسخه های آتی ویژگی های تازه ای به آن اضافه شود. Shadow Evil RPG گرافیک دو و نیم بعدی ساده ای دارد که به جزئیات در آن توجه شده است. در مکان های مختلف کاوش کنید. این بازی بر روی اندرویدهای مخلتلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Shadow Evil RPG :


- دارای بیش از 20 قهرمان

- منحصر به فرد بودن توانایی قهرمانان

- لول آپ کردن قهرمان ها

- شکست دادن باس های قدرتمند

- کنترل آسان کاراکترها

- ترکیب سبک نقش آفرینی و کلاسیک

- گرافیک دو بعدی با جزئیات قابل توجه

- آزاد کردن قهرمان های جدید

تصاویری از محیط بازی Shadow Evil RPG :


دانلود Shadow Evil RPG برای اندروید  دانلود Shadow Evil RPG برای اندروید  دانلود Shadow Evil RPG برای اندروید  دانلود Shadow Evil RPG برای اندروید


پسورد فایل :
کپی