آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.5 Wizard Legend نصب بازی افسانه جادوگر برای اندروید

دانلود Wizard Legend برای اندروید

Wizard Legend بازی اکشن roguelike جذابی با گرافیک منحصر به فرد می باشد. در نقش جادوگری کوچک با مهارت های سحر آمیز بازی خواهید کرد. بیش از 50 مهارت جادویی وجود دارد. قادر به کنترل کردن 5 عنصر جادویی هستید. با ترکیب مهارت های مختلف جادوگری، می توانید استایل های مختلفی از مبارزه را به وجود آورید. علاوه بر این مجموعه بزرگی از اشیاء نادر با اثر های مختلف وجود دارد که به نبردهای شما تنوع خاصی می بخشد. غذای مورد علاقه جادوگر کوچک انواع دسرهاست. جادوگر در طول مطالعه جادو متوجه شد که با خوردن دسرهای پر شکر می تواند جادوی خود را برگرداند. علاوه بر این به خاطر استفاده از جادوگری، هیچوقت چاق نمی شود و با خیال راحت می تواند هرچقدر که می خواهد بخورد.

مهارت های تصادفی را در طبقات مختلف پیدا کنید و بهترین ها را در کتاب جادوگریتان نگه دارید. منتظر فرصت مناسب برای آزاد کردن magic rune ها باقی بمانید. بیش از 100 عطیقه مناسب جادوگری با توانایی های مختلف در این بازی گنجانده شده است. با باس های قدرتمند مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید. Wizard Legend بیش از ده هزار کاربر دارد. گیم پلی بازی بهینه سازی شده است. Wizard Legend با تبلت ها نیز سازگار می باشد. این بازی را می توانید روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.

ویژگی های بازی Wizard Legend :


- دارای بیش از 50 مهارت جادوگری

- استفاده از 5 عنصر مختلف

- بازیابی جادو با خوردن دسر

- ماجراجویی در نقش جادوگری کوچک

- بیش از 100 عطیقه جادوگری

- مبارزه با باس های قدرتمند

- پوشیدن شنل های جادوگری

- جمع آوری اسپل های قدرتمند

تصاویری از محیط بازی Wizard Legend :


دانلود Wizard Legend برای اندروید  دانلود Wizard Legend برای اندروید  دانلود Wizard Legend برای اندروید  دانلود Wizard Legend برای اندروید  دانلود Wizard Legend برای اندروید


پسورد فایل :
کپی