آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.7 The Witchs Forest مود | نصب بازی جنگل جادوگر برای اندروید

دانلود The Witchs Forest برای اندروید

The Witchs Forest بازی indie با استایل منحصر به فرد می باشد که تا به حال آن را تجربه نکرده اید. Casual RPG را برای رشد دادن درخت جهان تجربه کنید. در The Witchs Forest می توانید به هر اندازه که می خواهید بازی کنید. جنگل به خاطر وجود درحت جهان و جادوگر زیبا و سرسبز بود. اما یک روز این درخت در اثر قدرت ناشناخته ای آتش گرفت. جادوگر، نگهبان جنگل، قدرتش را از دست دادن و جنگل آلوده شد. با قربانی شدن روح نورانی، بار دیگر درخت جهان جوانه زد و جادوگر بیدار شد. درخت را تا جای ممکن رشد دهید تا جنگل پاک سازی شود و قدرت های اسرار آمیزش آشکار شود.

در جنگل کاوش کنید. روح طبیعت را جمع آوری کنید و آن ها را ارتقا دهید. با هیولاها مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. درخت جهان را نجات دهید و آن را به حالت اول برگردانید. جنگل را کاوش کنید و آیتم های مختلف را جمع آوری کنید. با شکست هیولاها جنگل پاکسازی می شود. نبردهای بازی کلیکی و سریع هستند. با مو و پرهای اختصاصی، جادوگر خود را زیبا کنید. The Witchs Forest بازی یک نفره و آفلاین می باشد. می توانید اطلاعات خود را در فضای ابری ذخیره کنید تا در سیستم های دیگر قادر به دنبال کردن بازی باشید. The Witchs Forest بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی The Witchs Forest :


- حل شدن باگ های جزئی بازی

 اضافه شدن بال و پر جدید به مناسب کریسمس

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- احیای درخت جهان

- پاک سازی جنگل با نابود کردن غول ها

- نبرد های کلیکی و سریع

- استفاده از آیتم های مختلف

- مناسب همه سنین

تصاویری از محیط بازی The Witchs Forest :


دانلود The Witchs Forest برای اندروید  دانلود The Witchs Forest برای اندروید  دانلود The Witchs Forest برای اندروید  دانلود The Witchs Forest برای اندروید  دانلود The Witchs Forest برای اندروید


پسورد فایل :
کپی