آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.1.28 Blade Master نصب بازی استاد شمشیر برای اندروید

دانلود Blade Master برای اندروید

Blade Master یک بازی مینی اکشن و RPG می باشد. ماجراجویی خود را در جهان هیولاها آغاز کنید و هر چیزی که سر راهتان قرار می گیرد را نابود کنید تا بتوانید پیش بروید. مراقب حملات باشید. سلاح ها و مهارت هایتان را ارتقا دهید تا لشکر دشمنان و غول های بزرگ را شکست دهید. تمام تلاش خود را به کار بگیرید و تا جای ممکن در جهان هیولاها پیش بروید. با استراتژی مناسب قادر به شکست دادن باس های قدرتمند خواهید بود.

Blade Master گیم پلی اعتیاد آور و به یادماندنی دارد. صدها نقشه در این بازی گنجانده شده است. هزاران دشمن و مانع منحصر به فرد را در طول بازی تجربه خواهید کرد. نبرد با باس های بازی هیجان انگیز و به یادماندنی می باشد. می توانید ده ها قهرمان مختلف را آزاد کنید. صدها ارتقای مختلف نیز وجود دارد. Blade Master بیش از 5 میلیون بازیکن دارد. باگ های بازی بطرف شده اند. این بازی امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بر روی تبلت ها نیز بدون مشکل اجرا می شود. در ارتقای قهرمان خود محدودیتی ندارید و دستتان حسابی آزاد است. Blade Master رابط کاربری ساده ای دارد که کنترل کردن کاراکتر و پیشروی در جهان هیولاها را آسان می کند. Blade Master را می توانید روی سیستم های اندرویدی با اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های بازی Blade Master


- دارای بیش از 5 میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک رنگارنگ و خیره کننده

- جاخالی دادن در مقابل حملات دشمن ها

- آزاد کردن کاراکتر های جدید

- ارتقا دادن قهرمان بازی

- هزاران دشمن و مانع مختلف

- رابط کاربری دوستانه و آسان

تصاویری از محیط بازی Blade Master :


دانلود Blade Master برای اندروید  دانلود Blade Master برای اندروید  دانلود Blade Master برای اندروید  دانلود Blade Master برای اندروید  دانلود Blade Master برای اندروید


پسورد فایل :
کپی