آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.5.2 Merge Snake بازی مرج اسنیک برای اندروید

دانلود Merge Snake برای اندروید

Merge Snake ترکیبی از دو گیم پلی منحصر به فرد و جذاب می باشد. از جوی استیک برای حرکت دادن مارتان استفاده کنید. گیم پلی بازی کاملا روان می باشد و هیچ لگی را مشاهده نخواهید کرد. تا می تاونید سکه جمع کنید تا رتبه تان در لیدربرد بهبود پیدا کند. مار خود را ارتقا دهید و متحول کنید. پوسته های افسانه ای را آزاد کنید و درآمدتان را افزایش دهید. Merge Snake بیش از یک میلیون پلیر دارد. این بازی برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است تا بدون مشکل بتوانید بازی را دنبال کنید. تمامی سنین می توانند از Merge Snake لذت ببرند.

گیم پلی این بازی به شکلی طراحی شده است که با یک انگشت می توانید آن را کنترل کنید. اگر به دنبال گذراندن وقت هستید و یا در مترو و امکان دیگر به سر می برید که نیاز به انتظار دارند، از انجام بازی Merge Snake لذت خواهید برد. این بازی به شکل رایگان ارائه شده است و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی کنید. برای اجرای این بازی، به اینترنت وصل باشید. بسیاری از ویژگی های Merge Snake بهینه سازی شده اند و تجربه ای متفاوت را برای شما رقم می زنند. این بازی امتیاز 3.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و روی گوشی های نسبتا قدیمی نیز اجرا می شود. Merge Snake به اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Merge Snake


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- کنترل کاربری ساده

- کنترل کردن مار با جوی استیک

- خوردن سکه برای امتیاز بیشتر

- رقابت با بازیکنان دیگر از نظر امتیاز

- بهینه شدن عملکرد بازی نسبت به نسخه های قبلی

تصاویری از محیط بازی Merge Snake :


دانلود Merge Snake برای اندروید  دانلود Merge Snake برای اندروید  دانلود Merge Snake برای اندروید  دانلود Merge Snake برای اندروید  دانلود Merge Snake برای اندروید


پسورد فایل :
کپی