آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.5.3 Adventaria نصب بازی ماجراجویانه ادورنچریا برای اندروید

دانلود Adventaria برای اندروید

Adventaria بازی جذابی پر از معدن کاوی، ساخت و ساز، و زنده ماندن تحت شرایط سخت است. زامبی ها، اسکلت ها، شیاطین، گرگینه ها، زنبورها، باس ها، جادوگران، اژدهایان و بسیاری دیگر از جمله خطراتی هستند که شما را تهدید می کنند. این بازی بیش از 100 آیتم دارد که می توانید آن ها را پیدا کنید. 3 مود مختلف را یکجا تجربه کنید. باس های Adventaria بسیار خطرناک هستند و برای شکست دادن آن ها باید از استراتژی مناسب استفاده کنید. حلقه های مختلف را پیدا کنید تا با آن ها دفاعتان افزایش پیدا کند، خونتان پر شود، یا حتی قدرت غیب شدن بدست آورید. در Adventaria قادر به ساختن آیتم های مختلفی از جمله گلوله برق، آتش، شیشه، و بسیاری دیگر هستید. تعداد زیادی از دشمنان کامپیوتری وجود دارند که با شکست دادن آن ها آیتم های مختلفی بدست خواهید آورد. گیاهان و گل های خود را بکارید.

مقری بنا کنید و به دنبال منابع مختلف بگردید تا زنده باقی بمانید. منابع معدنی مختلف را جمع آوری کنید تا سازه های جدید بسازید. بیش از 50 نوع سلاح شگفت انگیز را می یابید که به شما در نبردهایتان کمک خواهند کرد. از فردی مبتدی به خبره ای همه فن حریف تبدیل شوید. به زودی حالت چند نفره نیز به این بازی اضافه می شود. Adventaria بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Adventaria


- دارای بیش از نیم میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- اضافه شدن ویژگی های جدید در آینده نزدیک

- تلاش برای بقا در میان خطرات مختلف

- جمع آوری منتابع مختلف

- گرافیک پیکسلی دوست داشتنی

- دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- یافتن اشیاء گران قیمت و نایاب

تصاویری از محیط بازی Adventaria :


دانلود Adventaria برای اندروید  دانلود Adventaria برای اندروید  دانلود Adventaria برای اندروید  دانلود Adventaria برای اندروید  دانلود Adventaria برای اندروید


پسورد فایل :
کپی