آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.3.4 Grow SwordMaster نصب بازی رشد استاد شمشیرزنی برای اندروید

دانلود Grow SwordMaster برای اندروید

Grow SwordMaster بازی کلیکی، اکشن، نقش آفرینی و جذابی است که گرافیکی ساده دارد. دانجئون های مختلف را کاوش کنید و سلاح های مختلف را بدست آورید. به قوی ترین شمشیر زن تبدیل شوید. در مکان های مختلف ماجراجویی کنید، سلاح های مختلف را جمع آوری کنید، با به کار بردن مهارت های مختلفتان دشمنان را شکست دهید. می توانید منابع مختلف را حفاری کنید و منابع معدنی مختلف بدست آورید. پوسته های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها توانایی های متفاوتی را به شما می بخشند. Grow SwordMaster بیش از صد هزار کاربر دارد.

در نسخه جدید برنامه، دانجئون های تازه ای برای کاوش و ماجراجویی اضافه شده است. این بازی را می توانید در حالت آفلاین دنبال کنید. Grow SwordMaster مکان های متنوعی دارد. از مناطق صحرایی، تا جنگل های سرسبز و مناطق کوهستانی زیر پاهای شما خواهد بود. با سلاح های مختلف، دشمنان قدرتمند را شکست دهید. در طول بازی با باس های قدرتمندی نیز رو به رو خواهید شد. مهارت های مختلفتان را آزاد کنید تا با دشمنان قدرتمندتر رو به رو شوید. Grow SwordMaster روی تبلت ها نیز بدون مشکل اجرا می شود و بدون افت کیفیت می توانید آن را دنبال کنید. Grow SwordMaster بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Grow SwordMaster


- گرافیک دو بعدی پیکسلی

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- مبارزه با هیولاهای مختلف

- سیستم جمع آوری منابع

- ساحت سلاح های جدید

- استفاده از پوسته های متنوع

- نبرد های اکشن به یادماندنی

- ماجراجویی در مناطق مختلف

تصاویری از محیط بازی Grow SwordMaster :


دانلود Grow SwordMaster برای اندروید  دانلود Grow SwordMaster برای اندروید  دانلود Grow SwordMaster برای اندروید  دانلود Grow SwordMaster برای اندروید  دانلود Grow SwordMaster برای اندروید


پسورد فایل :
کپی