آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Tasty Town 1.20.4 نصب بازی دهکده خوشمزه برای اندروید

دانلود Tasty Town برای اندروید

Tasty Town بالاخره می توانید رستوران رویایی خود را به وجود آورید. در ابتدا با رستورانی کوچک کار خود را آغاز می کنید. اما بعد از این که کارتان می گیرد، و از مشتری ها کسب درآمد می کنید، می توانید از صدها دکوراسیون موجود در بازی استفاده کنید. گیاهان، چشمه های شکلاتی، و آیتم های جذاب متنوعی را برای تزیین کردن رستوران خود می یابید. هرچقدر که شغلتان پیشرفت می کند، رستوراتان بیشتر گسترش پیدا می کند.

حواستان باشد، هرچقدر صندلی های خالی بیشتری داشته باشید، تقاضای مشتری های بیشتری را می توانید برآورده کنید، و در عین حال درآمد بیشتری کسب کنید. علاوه بر این اگر اتاق اضافه داشته باشید، می توانید آشپزان جدیدی را استخدام کنید و سرعت پختن غذاهای خود را بالا ببرید. این آشپزان حرفه ای، جدیدترین و محبوبترین غذاها را با کیفیت بالا برای شما تدارک می برند. از پیتزا تا سوشی، هر چیزی که به ذهنتان برسد را این آشپزان ماهر برای شما خواهند پخت. به یاد داشته باشید، مهم ترین چیزی که در رستوران با آن سر و کار دارید، مدیریت زمان می باشد. از کجا مواد خوراکی رستورانتان تامین می شود؟ از مزرعه خودتان! خوراکی های تازه را پرورش دهید و با آن ها غذاهایی خوشمزه تپخ کنید. Tasty Town بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجاست.


دانلود Tasty Town

✅ نام نرم افزارTasty Town❤️ تعداد دانلود561
⭐نسخه نرم افزار1.20.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل87 مگابایت

ویژگی های بازی Tasty Town :


- دارای بیش از 300 دکوراسیون مختلف

- پرورش دادن گیاهان تازه

- کامل کردن انواع سفارش مشتری ها

- بدست آوردن اعضای VIP

- گسترش دادن رستوران

- تزیین کردن رستوران با آیتم های مختلف

- استخدام کردن آشپزان حرفه ای

- گرافیک دو بعدی ساده

تصاویری از محیط بازی Tasty Town :


دانلود Tasty Town برای اندروید  دانلود Tasty Town برای اندروید  دانلود Tasty Town برای اندروید  دانلود Tasty Town برای اندروید  دانلود Tasty Town برای اندروید


پسورد فایل :
کپی