آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.1 Unbroken Soul نصب بازی روح رام نشده برای اندروید

دانلود Unbroken Soul برای اندروید

Unbroken Soul از بازی های اکشن، با گرافیک رترو می باشد. بپرید، بدوید و راه خود را در جهان بزرگ آلارون باز کنید. الیانوف، نکرومنسر شیطانی، نقشه های هولنانی برای بشریت در سر می پروراند. تیریون، پادشاه آلارون آخرین امید همه است. دشمنان بی پایان را شکست دهید. از محافظان عبور کنید، و الانیوف را در ماجراجویی حماسی شکست دهید تا بشریت را از سرنوشتی هولناک نجات دهید. Unbroken Soul نبرد های پویای دو بعدی جذابی را به نمایش می گذارد. در هنگام پرش و دویدن باید دقت بالایی به خرج دهید.

مراقب موانعی که سر راهتان قرار می گیرد باشید. با دشمنان مختلف مبارزه کنید. کنترل های این بازی به شدت روان هستند و از بازی کردن با آن ها لذت خواهید برد. Unbroken Soul دارای 9 باس منحصر به فرد می باشد. هر کدام از ن ها قدرت های متفاوتی را به نمایش می گذارد و فازهای متفاوتی دارد. شکست دادن آن ها، چالشی دشوار است. توانایی های مختلف را آزاد کنید. در ابتدا با یک شمشیر روع خواهید کرد. اما نگران نباشید. به زودی تیر و کمان، و مهارت های شگفت انگیزی را آزاد خواهید کرد. کاراکتر خود را ارتقا دهید. دشمنان شما به تدریج قوی و قوی تر می شوند، و قهرمان شما باید آماده مبارزه با آن ها باشد. Unbroken Soul بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Unbroken Soul


- دارای 9 باس منحصر به فرد

- آزاد کردن توانایی های مختلف

- 9 منطقه فانتزی برای کاوش

- نبرد های اکشن دو بعدی

- ارتقا دادن کاراکتر

- کنترل های انعطاف پذیر

- سازگار با گیم پد ها

- آزاد کردن توانایی های مختلف

تصاویری از محیط نرم افزار Unbroken Soul :


دانلود Unbroken Soul برای اندروید  دانلود Unbroken Soul برای اندروید  دانلود Unbroken Soul برای اندروید  دانلود Unbroken Soul برای اندروید  دانلود Unbroken Soul برای اندروید


پسورد فایل :
کپی