آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی شبیه ساز اسلایم برای اندروید 16.3 Smash Diy Slime

دانلود Smash Diy Slime برای اندروید

Smash Diy Slime نرم افزاری جالب می باشد که با آ« می توانید اشکال منحصر به فرد و واقع گرایانه خود را ایجاد کنید. از انگشت هایتان برای ترکیب کردن رنگ ها در این شبیه ساز استفاده کنید. لیوانی شاد را با مایع های رنگی پر کنید. ظرف شیشه ای را بشکنید و جلوه های تصویری بی نظیری مشاهده کنید. روی مایع ها شکل های دلخواه خود را رسم کنید و با آن بازی کنید. در Smash Diy Slime می توانید اشکال دو بعدی و سه بعدی به مایع های خود اضافه کنید. کارهای خلاقانه خود را به دوستانتان نشان دهید. افکت های جادویی و فانتزی متنوعی در این برنامه گنجانده شده است.

می توانید از قهرمانان و مایع های مختلفی استفاده کنید. رنگ دلخواه خود را تعیین کنید، جزئیات گرافیکی را تنظیم کنید و سرعت تغییرات رنگ را معین کنید. بعد از یک مدت، می توانید مایع تحول یافته خود را ایجاد کنید. از اسلایم جیبی خود برای رفع استرس استفاده کنید. بیش از 60 آیتم و مایع جدید به این بازی اضافه شده است. علاوه بر این ماشین جایزه تازه ای را در بازی می یابید و با آن می توانید روزانه جایزه های بیشتری را دریافت کنید. Smash Diy Slime توسط بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر دنیا دانلود شده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Smash Diy Slime


- با اسلایم خود بازی کنید

- مایعات با رنگ های مختلف را ترکیب کنید

- شیشه مایعات را بشکنید

- روزانه جوایز متنوعی دریافت کنید

- برای کسب امتیاز کلیک کنید

- اشیاء دو بعدی و سه بعدی اضافه کنید

- ضد استرس و سرگرم کننده

- اضافه شدن بیش از 60 آیتم جدید به برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار Smash Diy Slime :


دانلود Smash Diy Slime برای اندروید  دانلود Smash Diy Slime برای اندروید  دانلود Smash Diy Slime برای اندروید  دانلود Smash Diy Slime برای اندروید  دانلود Smash Diy Slime برای اندروید


پسورد فایل :
کپی