آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.9.2 Smashers.io مود | نصب بازی له کنندگان برای اندروید

دانلود Smashers io برای اندروید

Smashers.io پلیرهای دیگر را در میدان نبرد له کنید و قدرت آن ها را جذب کنید. بزرگتر و قدرتمندتر گردید. در میدان نبرد دیگر پلیرها را شکست دهید، و به آخرین بازیکنی که زنده می ماند تبدیل شوید. Smashers.io بازی جدید و جذابی با سبک بتل رویال است. شما چکشی بزرگ در اختیار دارید. دشمنان خود را با آن له کنید. در نبرد های مشکل تر شرکت کنید. قوانین هیچگاه تا به این اندازه، ساده نبوده اند. دیگر بازیکنان را له کنید، و مراقب باشید که آن ها شما را له نکنند. آخرین بازیکنی که زنده می ماند پیروز میدان است. Smashers.io گیم پلی ای اعتیاد آور و جذاب دارد.

رابط کاربری برنامه به شکلی طراحی شده است که بتوانید با آن به سادگی کاراکتر خود را کنترل کنید. پوسته های جذاب مختلفی برای قهرمانان شما وجود دارد. Smashers.io از دو حالت آنلاین و آفلاین پشتیبانی می کند. می توانید در حالت آفلاین، مهارت های خود را تقویت کنید و در حالت آنلاین با بازیکنان دیگر رقابت کنید. میدان نبرد این بازی، دارای فضایی محدود است و به تدریج بازیکنان یک دیگر را پیدا می کنند. Smashers.io بیش از 10 میلیون بازیکن به خود اختصاص داده است. این بازی رایگان می باشد و می توانید آن را به راحتی بروزرسانی کنید. Smashers.io بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Smashers.io :


- رابط کاربری ساده

- پوسته های مختلف برای قهرمانان

- نبرد های هیجان انگیز

- سبک بتل رویال

- امکان دنبال کردن بازی در حالت آفلاین و آنلاین

- له کردن دشمنان با پتکی بزرگ

- گیم پلی خنده دار و اعتیاد آور

- رایگان با امکان بروزرسانی

تصاویری از محیط نرم افزار Smashers.io :


دانلود Smashers io برای اندروید  دانلود Smashers io برای اندروید  دانلود Smashers io برای اندروید  دانلود Smashers io برای اندروید  دانلود Smashers io برای اندروید


پسورد فایل :
کپی