آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.48.4801 Jewels of Rome نصب بازی جواهرات رم برای اندروید

دانلود Jewels of Rome برای اندروید

Jewels of Rome در زمان به عقب برگردید و گوشه گوشه امپراطوری رم را کاوش کنید. هزاران مرحله جذاب را تجربه کنید. با کاراکتر های مختلف رو به رو شوید و با آن ها تعامل کنید. این بازی جذاب و منحصر به فرد سبک های مختلف را با یک دیگر ترکیب می کند. از شهر سازی، تا انجام پازل های مختلف و دنبال کردن داستانی جذاب را در بازی تجربه خواهید کرد. به استاد هزاران پازل منحصر به فرد تجربه شوید. دوستان خود را دنبال کنید. سازه های مختلف و جذاب را آزاد کنید. شهر ها را بازسازی کنید و ساختمان هایتان را ارتقا دهید. با ساکنان شهر همراه شوید. Jewels of Rome بیش از 1 میلیون بازیکن دارد.

این بازی امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. از پاور آپ های مختلف استفاده کنید و با کمبوهای مختلف دشمنانتان را شکست دهید. ساختمان های زیبا را آزاد کنید و شهر را ذره ذره بازسازی کنید. پیشرفت دوستان خود را دنبال کنید. ماموریت های تازه ای در این ورژن از بازی اضافه شده است. می توانید بیش از 200 ماموریت مختلف را کامل کنید، 30 مجموعه مختلف از اشیاء را جمع آوری کنید و 310 لول را پشت سر بگذارید. ساختمان های جدید ایجاد کنید. ایونت تازه ای نیز به بازی اضافه شده است. Jewels of Rome بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجرا می باشد.


دانلود Jewels of Rome

✅ نام نرم افزارJewels of Rome❤️ تعداد دانلود654
⭐نسخه نرم افزار1.48.4801🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.3🔆 حجم فایل115 مگابایت

ویژگی های بازی Jewels of Rome :


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- حل کردن پازل های مختلف

- رو به رو شدن با کاراکتر های مختلف

- کاوش در سرزمینی اسرار آمیز

- جمع آوری مجموعه های مختلف

- شرکت در رویداد ها

- دنبال کردن پیشرفت دوستان

- استفاده از پاور آپ ها

تصاویری از محیط بازی Jewels of Rome :


دانلود Jewels of Rome برای اندروید  دانلود Jewels of Rome برای اندروید  دانلود Jewels of Rome برای اندروید  دانلود Jewels of Rome برای اندروید


پسورد فایل :
کپی