آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی GunboundM 1.0.390 نصب بازی گان باند ام برای اندروید

دانلود GunboundM برای اندروید

GunboundM بازی pvp جذابی است که در آن با سایر بازیکنان از سراسر جهان مبارزه می کنید. هر تیم دارای سه نوع مختلف از موبایل هاست. با پیروزی در مسابقات جوایز ارزنده ای دریافت خواهید کرد. GunboundM نبرد هایی استراتژیک را به نمایش می گذارد که در آن ها با سلاح های مختلف مبارزه خواهید کرد. می توانید با 15 نوع مختلف از موبایل ها، با بیش از 45 سلاح استفاده کنید. ابرها و توتم ها افکت های ویژه ای به موشک ها می دهند. در GunboundM می توانید آواتارهای مختلفی را جمع آوری کنید. آواتار ها می توانند در استراتژی مبارزه شما اثر گذار باشند.

این بازی بیش از 1 میلیون بازیکن به خود جذب کرده است و در گوگل پلی امتیاز 4.2 از 5 را بدست آورده است. GunboundM گرافیکی جذاب و رنگارنگ دارد. در نبرد های جذاب این بازی، افکت های متنوعی را مشاهده خواهید کرد. باگ نسخه های قبلی برطرف شده است و با خیال راحت می توانید با سایر بازیکنان مبارزه کنید. در فضای دو بعدی این بازی، از سلاح های خود به درستی استفاده کنید تا دشمنانتان را در کمترین زمان ممکن شکست دهید. GunboundM دارای مکان های مختلفی برای مبارزه است. از محیط اطراف خود به نفع خودتان استفاده کنید تا دشمنان قوی تر را راحت شکست دهید. GunboundM بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی GunboundM :


- مبارزه با سایر بازیکنان از سراسر جهان

- دارای 15 موبایل جنگی

- کسب جوایز ارزنده در رقابت ها

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- وجود بیش از 45 سلاح

- جمع آوری آواتار های مختلف

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- مبارزه به شکل تیمی

تصاویری از محیط بازی GunboundM :


دانلود GunboundM برای اندروید  دانلود GunboundM برای اندروید  دانلود GunboundM برای اندروید  دانلود GunboundM برای اندروید  دانلود GunboundM برای اندروید


پسورد فایل :
کپی