آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.3 Stick Clash نصب بازی استیک کلش برای اندروید

دانلود Stick Clash برای اندروید

Stick Clash از سری بازی های stickman می باشد که گیم پلی ای اعتیاد آور دارد و می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. تنها کار خود را آغاز کنید و دشمنان را شکست دهید. افرادی که شکست داده اید به تیم شما می پیوندند و به تدریج قدرتمندتر می شوید. تیم خود را به سوی پیروزی هدایت کنید. هیولاهایی که در پایین نقشه وجود دارند را شکست دهید. به قدم هایتان دقت کنید، و تا جایی که می توانید اعضای جدیدی به تیم خود اضافه کنید. ببینید تا کجا می توانید در این بازی تلاش برای بقا، داوم بیاورید. امتیاز خود و دشمنتان را محاسبه کنید تا با استراتژی ای مناسب حمله را آغاز کنید. Stick Clash دارای کنترل های کاربری ساده ای می باشد. با یک انگشت می توانید مسیر درست را انتخاب کنید.

Stick Clash نبردهای رنگارنگ و حماسی را به نمایش می گذارد. نقشه های زیبایی در بازی گنجانده شده است. رنگ هایی مدرن را مشاهده خواهید کرد. گرافیک این بازی، کیفیت مناسبی دارد. حرکات خود را سنجیده انتخاب کنید، و به سوی پیروزی حرکت نمایید. از قدرت های ویژه برای نبردهایی تا سر حد مرگ استفاده کنید. تمام دشمنانتان را نابود کنید. هیچ رحمی برای استیکمن وجود ندارد. Stick Clash امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا نمایید.


دانلود Stick Clash

✅ نام نرم افزارStick Clash❤️ تعداد دانلود689
⭐نسخه نرم افزار1.1.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل100 مگابایت

ویژگی های بازی Stick Clash


- اضافه شدن 60 سطح تازه

- بهبود پیدا کردن عملکرد بازی

- گرافیکی با کیفیت

- گیم پلی اعتیاد آور

- بدست آوردن هم تیمی با شکست دادن دشمنان

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- نبردهایی رنگارنگ و جذاب

- مبارزات استراتژیک

تصاویری از محیط بازی Stick Clash :


دانلود Stick Clash برای اندروید  دانلود Stick Clash برای اندروید  thumb=|دانلود Stick Clash برای اندروید]https://patoghu.com/uploads/posts/2021-02/1613000435_stick-clash3.jpg[/thumb]  دانلود Stick Clash برای اندروید  دانلود Stick Clash برای اندروید


پسورد فایل :
کپی