آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.10 Mukti Camp نصب بازی کمپ موکتی برای اندروید

دانلود Mukti Camp برای اندروید

Mukti Camp به ماجراجویی حماسی در بنگلداش بپیوندید. در نبرد های تاریخی شرکت کنید. 30 جنگجوی آزادی بخش، 20 نبرد استراتژیک الهام گرفته شده از مبارزات تاریخی واقعی، و یک نبرد حماسی را در Mukti Camp تجربه کنید. آیا به اندازه کافی آماده هستید؟ این بازی توسط سازندگان Heroes of 71 طراحی شده است. شما فرمانده کمپی نظامی هستید و باید سربازان خود را به درستی هدایت کنید تا مقری قدرتمند ایجاد کنید. سربازان خود را آموزش دهید و آن ها را به سوی پیروزی و افتخار هدایت کنید. به بخشی از تاریخ تبدیل شوید. عناصر گرافیکی این بازی، توسط هنرمندان حرفه ای به شکل دیجیتالی طراحی شده است.

در طول بازی، کشور زیبای بنگلادش را مشاهده خواهید کرد. در آن جا به تدریج مقر خود را می سازید. باید منابع مختلفی جمع آوری کنید، و غذا تولید کنید. بعدا نیاز به انبارهایی برای ذخیره سازی منابعی که تولید کرده اید خواهید داشت. برای سربازان خود بیمارستان ایجاد کنید. 4 نوع مختلف از آموزشکده های نظامی وجود دارد که با آن ها سربازان مختلفی را آماده خواهید کرد. علاوه بر این نیاز به مرکز ارتباطی خواهید داشت تا با آن با ارتش خود ارتباط برقرار کنید. در این بازی، هر سرباز دارای 4 مهارت می باشد. قدرت، دقت، سرعت، و هوش. کارهای مختلف، نیاز به نوع های مختلفی از این مهارت ها دارد. Mukti Camp بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Mukti Camp :


- 30 سطح الهام گرفته شده از نبرد های واقعی

- 30 کاراکتر قابل شخصی سازی

- 15 نوع ساختمان مختلف

- 20 سلاح برای شکست دادن دشمنان

- ساختن بیمارستان

- آموزش دادن سربازان در مقر

- جمع آوری انواع منابع خوراکی

- 4 مهارت برای سربازان

تصاویری از محیط بازی Mukti Camp :


دانلود Mukti Camp برای اندروید  دانلود Mukti Camp برای اندروید  دانلود Mukti Camp برای اندروید  دانلود Mukti Camp برای اندروید  دانلود Mukti Camp برای اندروید


پسورد فایل :
کپی