آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6.1 Force Master نصب بازی استاد نیرو برای اندروید

دانلود Force Master برای اندروید

Force Master محیط اطراف خود را بررسی کنید، و سپس هر چه جلوی دستتان می آید را به سمت دشمنانتان پرتاب کنید. با استفاده از دشمنانتان، دشمنان دیگرتان را شکست دهید. بشکه های حاوی مواد منفجره را پرتاب کنید. به قوی ترین استاد نیرو تبدیل شوید. Force Master گرافیکی ساده و سه بعدی دارد. می توانید در محیط های مختلف مبارزه کنید. Force Master بیش از 10 میلیون بازیکن به خود اختصاص داده است و امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. چیزی که گیم پلی این بازی را بیش از هر چیز دیگر جذاب می کند، پرتاب اشیاء مختلف می باشد. اگر از بازی های VOODOO لذت می برید، این بازی را نیز جذاب خواهید یافت. Force Master بر روی تبلت ها نیز قابل اجراست. سبک این بازی آرکید می باشد.

در محیط های شهری ماجراجویی کنید و اشیاء مختلف را پرتاب کنید. گیم پلی این باز بسیار ساده است و تمامی سنین می توانند از آن لذت ببرند. Force Master اصلا رقابت انگیز نیست و به گونه ای طرحی شده است که بازیکن بتواند از خلاقیت خود برای گذراندن مراحل استفاده کند. اگر به دنبال بازی ای برای گذراندن وقت خود هستید، Force Master را جذاب خواهید یافت. گیم پلی بازی بهینه سازی شده است. این بازی را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا نمایید.

ویژگی های بازی Force Master


- دارای بیش از ده میلیون بازیکن

- گرافیک سه بعدی بسیار ساده

- گیم پلی خلاقانه

- پرتاب اشیاء به سمت دشمنان

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- کنترل ساده کاراکتر

- مناسب تمامی سنین

- رابط کاربری دوستانه

تصاویری از محیط بازی Force Master :


دانلود Force Master برای اندروید  دانلود Force Master برای اندروید  دانلود Force Master برای اندروید  دانلود Force Master برای اندروید  دانلود Force Master برای اندروید


پسورد فایل :
کپی