آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.24.8 Sky: Children of the Light نصب بازی فرزندان نور برای اندروید

دانلود Sky Children of the Light برای اندروید

Sky: Children of the Light بازی ماجراجویانه جذاب دیگری را از thatgamecompany inc تجربه کنید. به جهان آسمان خوش آمدید. سرزمینی زیبا که منتظر ماجراجویی شماست. شما در نقش فرزندان آسمان بازی می کنید. در این بازی می توانید 7 ریلم مختلف را کاوش کنید و از اسرار آن ها سر در بیاورید. علاوه بر این می توانید با بازیکنانی که ذهنیتی مشابه با شما دارند همراه شوید. کاراکتر خود را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید و آن را به شکل دلخواه در بیاورید. با دیگران تشکیل تیم دهید و به ریلم های تیره تر و خطرناک تر وارد شوید. ارواح را نجات دهید و گنجینه های باستانی را پیدا کنید. به دیگران هدیه دهید و دوستیتان را تقویت کنید. از موسیقی های جذاب بازی لذت ببرید. امید را به سرزمین بازگردانید.

این بازی در گوگل پلی منتخب شده است. بیش از 5 میلیون بازیکن از سراسر جهان این بازی را دانلود کرده اند. Sky: Children of the Light امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. در رویداد های مختلف شرکت کنید و جوایز ارزنده ای دریافت کنید. ریلم های این بازی به تدریج گسترش پیدا می کنند و تجربیات تازه ای را در آ« ها پیدا خواهید کرد. Sky: Children of the Light گرافیکی متفاوت دارد که جلوه های هنری متعددی را در آن مشاهده خواهید کرد. Sky: Children of the Light بر روی اندروید 8 به بالا قابل اجراست.


دانلود Sky: Children of the Light

✅ نام نرم افزارSky: Children of the Light❤️ تعداد دانلود1742
⭐نسخه نرم افزار0.24.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8.0🔆 حجم فایل1600 مگابایت

ویژگی های بازی Sky: Children of the Light


- گرافیک روحیه بخش با جلوه های هنری

- ماجراجویی در ریلم های مختلف

- همراه شدن با سایر بازیکنان

- موسیقی های خاطره بر انگیز

- منتخب گوگل پلی

- تشکیل تیم با دیگران

- شخصی سازی کردن کاراکتر

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Sky: Children of the Light :


دانلود Sky Children of the Light برای اندروید  دانلود Sky Children of the Light برای اندروید  دانلود Sky Children of the Light برای اندروید  دانلود Sky Children of the Light برای اندروید  دانلود Sky Children of the Light برای اندروید


پسورد فایل :
کپی