آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.15 Hero Park مود نصب بازی پارک قهرمان برای اندروید

دانلود Hero Park برای اندروید

Hero Park به پارک قهرمان خوش آمدید. جایی که تک شاخ های جادویی، قهرمانان را به سوی ماجراجویشان جذب می کنند. Hero Park داستان شما، تک شاختان، و گنجینه ای پر از طلاست. 5 سال از نبرد بزرگ گذشته است. قهرمان قدیمی، و اسب تک شاخ وفادارش به خانه بر می گردند، و می بینند دهکده خالی از سکنه شده، و دانجئون ها متروکه شده اند. هدف آن ها روشن است. باید دهکده را بازسازی کنند، و دانجئون ها را پر از هیولاهای تازه کنند. دهکده ای پر از ماجراجویی های مختلف ایجاد کنید. اژدهایان و هیولاهای مختلف را به خدمت خود در بیاورید.

با کاراکتر های فوق العاده همراه شوید و از مهارت های آن ها استفاده کنید. پارک قهرمان را بنا کنید. بیش از 100 کاراکتر مختلف وجود دارد که شامل قهرمانان، مغازه داران، خون آشام ها، تک شاخ ها و بسیاری دیگر می شود. دهکده خود را به گونه ای که دوست دارید طراحی کنید و تولیدات خود را اتوماتیک کنید. انواع هیولاها را پرورش دهید و آن ها را به شکل دلخواه در بیاورید. وارد جهانی پر از انسان ها، الف ها، و دورف ها شوید. داستان هیجان انگیز قهرمان و تک شاخش را تجربه کنید. ماموریت های هیجان انگیز را کامل کنید و غنائم ارزشمند را جمع آوری کنید. جلوی تک شاخ را پیش از این که همه چیز را بخورد بگیرید. Hero Park بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Hero Park

✅ نام نرم افزارHero Park❤️ تعداد دانلود307
⭐نسخه نرم افزار1.15🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6🔆 حجم فایل73 مگابایت

ویژگی های بازی Hero Park


- دارای بیش از نیم میلیون بازیکن

- پرورش دادن هیولاها

- ماموریت های هیجان انگیز

- وجود بیش از 100 کاراکتر

- جهانی پر از دورف ها، انسان ها و الف ها

- بازسازی دهکده

- ایجاد پارک قهرمان برای ماجراجویی

- جذب کردن قهرمانان

تصاویری از محیط بازی Hero Park :


دانلود Hero Park برای اندروید  دانلود Hero Park برای اندروید  دانلود Hero Park برای اندروید  دانلود Hero Park برای اندروید  دانلود Hero Park برای اندروید


پسورد فایل :
کپی