آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4.20 Wonder Merge مود | نصب بازی وندر مرج برای اندروید

دانلود Wonder Merge برای اندروید

Wonder Merge در جهانی جادویی سفر کنید، از قدرت های سحر آمیز خود برای درمان کردن سرزمین های آسیب دیده استفاده کنید، با wondrous ها دوست شوید. آن ها موجوداتی فانتزی هستند که می توانید آن ها را با یک دیگر ترکیب کنید و جزیره سحر آمیز خود را به وجود آورید. پس از مدت ها تمام موجودات با یک دیگر متحد شده اند تا سرزمین را به حالت اول بر گردانند و طلسمی شیطانی که بر روی آن گذاشته شده است را بردارند. 3 آیتم یا بیشتر را با یک دیگر ترکیب کنید تا حالت تحول یافته آن را مشاهده کنید. ترکیب کردن تخم ها به جمع آوری اژدهایان و موجودات دیگر کمک می کند.

در Wonder Merge همه چیز کاملا رایگان است. می توانید هرچقدر که می خواهید تخم ها را با یک دیگر ترکیب کنید و اژدهایان جدید را جمع آوری کنید. مجموعه ای بزرگ از اژدهایان جمع کنید. ده ها اژدهای جادویی وجود دارد. Wonder Merge امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. هر از چندگاهی رویدادی تازه در این بازی جذاب برگذار می شود که در آن می توانید از جوایز ارزنده ای برخوردار شوید. بیش از نیم میلیون بازیکن این بازی را دانلود کرده اند. Wonder Merge گرافیکی رنگارنگ و دو و نیم بعدی را به نمایش می گذارد. این بازی را روی تبلت ها نیز می توانید اجرا کنید. Wonder Merge بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.


دانلود Wonder Merge

✅ نام نرم افزارWonder Merge❤️ تعداد دانلود1499
⭐نسخه نرم افزار1.4.20🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل58 مگابایت

ویژگی های بازی Wonder Merge :


- دارای بیش از نیم میلیون بازیکن

- گرافیک رنگارنگ دو و نیم بعدی

- مناسب تمامی سنین

- برگزار شدن رویداد های مختلف

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- جمع آوری مجموعه ای از اژدهایان

- ترکیب کردن تخم ها با یک دیگر

- کاملا رایگان بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای

تصاویری از محیط بازی Wonder Merge :


دانلود Wonder Merge برای اندروید  دانلود Wonder Merge برای اندروید  دانلود Wonder Merge برای اندروید  دانلود Wonder Merge برای اندروید  دانلود Wonder Merge برای اندروید


پسورد فایل :
کپی